keskiviikko 2. joulukuuta 2015

30.11.

Tuossa marraskuun alussa mä huomasin, että tänähän vuonna mun blogi täyttää jo 2 vuotta! Perinteiseen mukaan pitäisi useimmiten tehdä jotain specialia, kun blogi täyttää vuosia. Minun piti tehdä jotain erikoista, mutta kiire oli eri mieltä ja koeviikko loppui tuona päivänä joten tulin siihen tulokseen etten tee mitään.
Päätin palkita itseni koeviikon jälkeen kuitenkin menemällä katsomaan ystäväni Saran kanssa elokuvaa. Olen kerran jo tainnut mainita, että yksi suosikkielokuvista on Hotel Transylvania ja viimein pääsin näkemään sen jatko-osan. 
Päivällä on muutenki mahtava mennä katsomaan elokuvaa, koska useimmiten salit ovat tyhjinä päivisin kuten meillä oli. Sekä oli myös mukavaa pitkästä aikaa rentoutua ja nauraa jollekkin asialle kunnolla. Suosittelen muitten menemään katsomaan tuo jatko-osa jos on jo nähnyt ensimmäisen, koska taso ei ollut laskenut huumorissa yhtään ja se oli menny söpöydeltään vielä ihanemmaksi. Sanoisin, että oli 5/5 elokuva ja maistui itku. 

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti meni koeviikko hyvin. :) Mulla on vielä musiikin koe huomenna ja sitten ois jakso paketissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se taisi mennä hyvin, paitsi ruotsi ois voinnut mennä paremmin :) toivottavasti sullakin meni hyvin!

      Poista