sunnuntai 2. elokuuta 2015

'' Oon mä ehk hieman outo, mutta vain hieman. ''


Olen ollut iloinen ihminen, mutta pari kertaa ahdistus on koettanut kolkuttaa sisälläni. En ole antanut ahdistukseni tilaa vaan laittanut musat soimaan täysillä tai jutellut hänelle, joka on jaksanut kuunella minua silloinki kun en ole jaksannut hymyillä. Onneksi näitä päivä on ollut harvoin. Oikeistaan todella harvoin, mutta en haluisi vielä nuolasta ennen kuin tipahtaa. Syksy sekä talvi on lähestymässä, jonka mukana tulee usein kaamosmasennus ja muut melankolliset olot. Ajattelin kuitenki yrittää pysyä nyt onnellisena, koska olen kykeneväinen siihen enkä haluisi juuri nyt murehtia tulevaan. 
Ajattelin kertoa taas kerran nämä kuukauden vinkit, joita tykkään antaa joka kuukausi. Joskus kyllä mietin, että luetko te niitä koskaan? Mietittekö te niitä koskaan? Onko niistä koskaan ollut mitään hyötyä tai oletteko te miettineet samaa? Oletteko tekin olleet yhtä typeriä kuin minä vai sittenki viisampia? Voisiko joku antaa minullekki jotain vinkkejä, kuinka pärjää tässä omituisessa maailmassa? Terveisin hämmentynyt sinipäinen kakara haavemaailmasta, ketä nauraen miettii välillä omituisia ja kirjoittaa ne ajatukset ylös.  
  • Aina ei tarvitse kantaa kaikkea yksin.
  • Joskus kannattaa kysyä kysymyksiä, jotka saattavat tehdä muutoksia.
  • Muutoksia ei kannata pelätä, vaikka tuntisitkin sydämesi hakkaavan kahtasataa. 
  • On hyvä idea syödä keskellä yötä lettuja vadelmahillolla ja kermavaahdolla.
  • Älä vedä kännissä väärään kurkkuun, koska oksennus voi sitä kautta nousta yllättän nopeasti ylös.
  • On okei kuolata rastojen perään ja itkeä, kun tajuat rakastavasi liikaa peruukkejasi eikä takuille ole sen takia yhteistä tulevaisuutta. 
  • Joskus on mukavaa mennä ystävän luokse käymään ranskalaisille. 
  • Joskus on hyvä nauraa kovaa, kun toinen kehuu sinua hurmaavaksi. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti