maanantai 31. elokuuta 2015

"Niin mitäs sä halusitkaan tältä elämältä?"



Olen ollu kiirellinen tai sitten muuten vaan haluamaton kirjoittamaan mitään tai sitten en ole ollut vaan kykeneväinen tai sitten niin tai sitten näin tai siis no on minulla syyni tähän, mutta nekin saattavat ehkä olla tekosyitä tai sitten jotain muuta. 


Olen repäissyt itseni irti ja nauttinut omasta ajasta ja hetkistä. Ehkä jopa hieman koulustaki.

Totesin, että en ole valmis olemaan kenenkään oma ja pusut ällöttävät minua. Hyi. 

Leikkasin hiukseni lyhyeksi, koska en enää jaksanut niitä. Silloin satoi ja oli aamu, jonka takia minua palelsi.

Eräänä päivänä sain kutsun kahville ja venytin septumia. Pikkuiseni päätti kasvaa hiema.

Totesin, että on mahtavaa olla tuutori. Varsinkin, kun huomaa pikkuisten antaneen minulle oman lempinimen. Heh ehkä musta oikeesti tykätäänki vaikka hösäänki turhan usein. 

Olen innostunut filmikuvaaamaan, vaikka se onkin pelottavaa....mutta jännittävää...ja pelottavaa..

Eräänä päivänä halusin vain itkeä, koska en tiennyt kuinka pyytää apua. En kyllä tiedä vieläkään, kuinka se tapahtuu...


Rakastuin siivouspäiviin. Voisin ehkä harkita ensi vuonna omien rytkyjen myymistä siellä. 

Tunnen, että olen viimeinki löytänyt elämältäni jotain vaikka taidanki olla vielä pahasti 
hukassa.
Nasujen kuvat ovat peräsin ystävältäni Tassulta.
Olen muuten huomannu, että teitä joitaikin kiinnostaa minun nasut tai ainaski hakusanojojen perusteella ajattelen niin...Uteliaisuuttani haluaisin tietää, että miksi? 
Ehkä helpotan hieman niitä utelijoita ja laitan linkin, joka vie lukemaan minun 1.vuoden nasuista. Tajusin myös, että olen ollut nyt vuoden sininen.

Voisin kertoa lyhyesti tämän vuoden nasuista. Ne olivat erikoiset, hauskat, ahdistavat ja jäävät ikuisesti mieleen. Ilta alkoi rennosti. Puoliväli oli mukava, mutta se sai käänteen. Loppuillasta itkin ja panikoin. Näin jälkeen päin ajateltuna voin sanoa, että ystävien edessä saa itkeä ja halia Pasilan aseman lattialla. Missä olisinkaan ilman teitä...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti