torstai 23. heinäkuuta 2015

Voisitko hymyillä minulle hetken ajan?


Hymyilen kuvissa kuulemma todella vähän, vaikka tavallisesti suuni on kuulemma aina hymyssä. Ystäväni päätti muuttaa asian naurattamalla minua kameran takana ja näin itserakkaana voin sanoa, että tuosta ensimmäisestä kuvasta tuli ihana.
Mitäs muuta voisin kertoa tästä tavallisesta arjestani. Olen edelleenki hurahtunut kirjoihin, vaikka pitäisi alkaa taas kertaamaan vanhoja opiskeltuja asioita eikä kehrätä jatkuvasti onnellisena, kun whatsappissa kuuluu kilahdus.

Olen hymyillyt onnesta, kun huomasin kaktukseni kukkivan ja tiesin jonkun välittävän minusta. 

Huomasin, että omistan kauniin vatsan. Ehkä sen takia voisin myös hymyillä Ja sekä käyttää rohkeemin croptoppeja.

Hymyilin, kun eräänä aamuna heräsin kahdeksalta ja joogasin. En hymyillyt jälkeen päin kun tee poltti sormeni ja myöhästyin junasta.

Hymyilin, kun kännissä avauduin ja tiesin mitä onni on. Se on naurua.

Hymyilin, kun pidit minua kädestä kiini etkä päästänyt irti. Hymyilin enemmän, kun sain tietää miltä huulesi maistuvat. 

Mille hymyilisin seuraavaksi?

4 kommenttia:

  1. Liian moni tyttö (minä mukaan lukien!) välttelee hymyilemistä kuvissa koska juuri itsellä on muka ruma hymy. Minusta rumaa hymyä ei oikeastaan ole olemassakaan, jos se on aito, se pukee jokaista! Taas kerran hurjan nättejä kuvia ja kaunis vatsa, u go girl!

    VastaaPoista
  2. Minusta kuvissa hymyileminen niin, että hampaat näkyy on aina ollut haastavaa. Tiedän kuitenki omistavan nätin hymyn ja ehkä sitä voisi näyttää useamminkin :) mutta kiitos paljon!❤️ Ehkä alan hymynki lisäksi näyttää vatsaa myös enemmän :D

    VastaaPoista
  3. hmh halusin vain tulla sanomaan
    (vaikkakin vähän vanhempaan postaukseen),
    että oletpa kaunis!

    VastaaPoista
  4. Vanha postaus tai ei! Niin minä silti vastaan :) ja kiiitos paljon :D

    VastaaPoista