keskiviikko 8. heinäkuuta 2015

Joskus sitä miettii, että mitäs hemmettiä mä täällä kirjoitankaan.


En tiedä mistä kertoa, koska en ole tehnyt viime aikoina mitään maailmaa mullistavaa. Olen ollut viime päivinä vaan kotona uppoutuneena kirjoihin tai katsellut animea. 

Olin kyllä hetki sitten sukulaisteni luona maalla pitkästä aikaan ja samalla moikkailin lehmiä.

Lukijat, jotka seuraavat minua instagrammissa niin olette varmaan huomanneet yhden seikan. En ole ollut siellä kauhean aktiivinen, joka johtui siitä että edellisessä ''kapulassani'' tai niin sanotussa kännykässäni ei toimi netti ja instagram lopetti eräänä päivänä kunnollisen toiminan minun tabletillani. Se ei enään suostunut jakamaan kuvia, jonka takia päivitin sitä enää ystävieni puhelimilla. Nyt asiaan on tullut muutos, koska ostin sukulaiseltani iphonen 4 ja sillä pärjäilen nyt oikein hyvin, sekä alan pitää instaani taas aktiivisena. Hurrei~!

Mutta nyt kuitenkin ihanat kuukauden vinkit:
  • Kaikki on sallittua, jos vain haluat sen olevan sallittua.
  • Silmä täynnä meikkivoidetta on yksi askel kohti kuolemaa tai ainaskin vähintään tuskaan.
    PS. En suosittele kokemaan tai meikkaamaan nopeasti...EI TUNNU HYVÄLTÄ.
  • Joskus on hyvä ostaa heräteostoksia.
  • On okei myöntää, että ei osaa käyttää älypuhelimia.
  • Kannattaa joskus viettää hiljaisia aikoja, koska ne puhdistavat mieltä.
  • snapchat voi koukuttaa...
Seuraavalla kerralla tulee postaus uudesta peruukistani~!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti