tiistai 14. heinäkuuta 2015

'' Äiti mä varmaan tukehdun tähän peruukkiin...''


Olen jo maininnut aikasemmin tästä uudesta ihanuudesta eli siis peruukistani. Tilasin tämän ebaysta ja maksoin tästä suunilleen kymmenen euroa, joka on aika hyvä hinta tälläisestä peruukista. Jakaus olisi voinnut olla tässä parempi, koska se on aika luonnoton. Muuten tämä on todella ihana, todella pörheä ja tukkaa tuntuu vaan pursuvan lisää ja lisää kaikkialta. Tää näyttää joskus niin tuuhealta, että mun pää näyttää valtavalta. Varsinkin kiitos nyt minun kuvakulmani suurentaa pikkuista päätäni jo hehtaarin kokoiseksi. Sen lisäksi, minkä takia varmaan tilasin tämän peruukin oli liukuvärjäys. Tää vaalenee tuolaisesta jännän sävyisestä ruskeasta suloiseen vaaleanpunaiseen 
.

Olin alkuun tästä ihanasta peruukista tosi epävarma. Ehkä syy oli se, että minulle sopii parhaiten kylmät sävyt ja tämä peruukki oli mielestäni aika lämmin sävyinen. Ajattelin alkuun myös, että se ei välttämättä sovi minulle ja sen lisäksi tämä peruukki tuntui kauhean vaalealta minulle. Omistan todella tummat ja tuuheat kulmakarvat luonnostaan, joten tämä tuntui todella vaalealta sitten niihin verrattuna. Yritin kuitenkin tehdä meikatessani vähän vaaleamman sävyiset kulmat, mutta taisin siinä hieman epäonnistua.
Nyt kun jälkeen päin myös katson näitä kuvia niin tulin siihen tulokseen, että sopiihan tuo peruukki sitten minulle vaikka se onkin todella erillainen mihin olen tottunut. Ehkä voisin alkaa tottua käyttämään vaaleita sävyjä vai mitä mieltä te muut olettekaan tästä karvakasasta? :)

Ps. näillä näkymin olen tulossa viikonloppuna rantayukiconiin, kun en siellä viime vuonna ollut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti