lauantai 2. toukokuuta 2015

Glada vappen!


En voisi valehdella ja väittää, että olisin viettänyt täysin alkoholittoman vapun. En kuitenkaan vetänyt mitään kaatokännejä vaan join pienesti, vaikka eihän siinä olisikaan ollut haittaa nyt täysi-ikäisenä.

Vappuaatto meni pukeutuen Päivi Räsänen -maskilla, koska koulun vappuaiheena oli hyvikset ja pahikset. yksinkertainen tulostettu maski oli näyttävästi kauhea, koska oppilailla sekä opettajoilakin oli myös vaikeuksia katsoa Räsäsen myrtsiä ilmettä. Sinä päivänä mun kanssa haluttiin ottaa paljon selfietä. Mun ystävä oli kanssa liittynyt tähän mun ideaan mukaan joten pitkänä ja hoikkana hän tulosti kanssani Stubbin naamarin. Ei helvetti sitä naamarin virnettä. Aina välillä oli vaikeeta katsoa vakavana ystävääni, koska se virne. 
Sen jälkeen menimme Stubbin kanssa puistoon hirvipatsaan taakse juomaan ja nauttimaan aurinkoisesta päivästä. Mä luin sinä iltana mun horoskoopin ja se kertoi, että tämän vapun tulisin muistamaan. No tämä vappu osottautui kokonaisuudessa todella hauskaksi ja rennoksi. 
Vappupäivänä minut oltiin kutsuttu Kaivariin piknikille ja silloin mä julistin, että kesä on tullut kukkakruunullani. Kaivarissa oli mukavaa, vaikka sää osottautui viileäksi tuulen takia ja siellä tuli muutenki syötyyn kaikkea kauheasti. Ruuasta puheen ollen niin kannattaa mennä katsomaan Hennan blogia, koska siellä on reseptejä ja piknikillä tuli syötiin ihania Hennan tekemia brownietta. Vappupäivänä tuli myös leikittyyn heliumpalloilla sekä otettuun burger kingin vessassa teinipeili kuvia. Sinä päivänä tuli myös juostuun ratikkaan, joka oli aivan täynnä ja sinne mahtui juuri ja juuri sisään. Siellä tuli sitten juteltuun mukavan kundin kanssa siitä sun tästä, sekä taputettuun jollekkin pienelle kuorolle. Muutenki oli mukavaa, että mun hiuksia kehuttiin. Nyt ei teekään mieli käyttää hetkeen peruukkeja tai vetää kaljua. 
Helsingissä tuntuu muuten aina tapahtuvan jotain tai ainaskin kokee jotain uutta, jonka takia mä taidan rakastaa tätä kaupunkia.  

Toivottavasti kaikilla oli hauska vappu! :)

2 kommenttia:

  1. Ihanalta kuulostaa! :) muutenki aina hauskoja ja ilosia postauksia

    VastaaPoista