lauantai 4. huhtikuuta 2015

Tampere kuplii!


Vihdoinkin pääsen kertomaan Tampere kupliista, mistä jäi hyvä mieli vaikka perjantaina kaikki ei mennyt suunitelmien mukaan. Olin odottamassa junaa ja eteeni olisi pitänyt tulla vaunu, jossa olisi pitänyt olla lipunmyynti. Ei ollut ja otin nopeat askeleet noin 5 metriä kauempana olevaan seuraavan vaunun oveen, mutta sen sijaan juna sulki ovet ja lähti. Juna ei odottanut kuin pari minuuttia eli erittäin vähän aikaan kuin normaalisti. Joudun menemään seuraavalla junalla ja jouduin maksamaan 10 euroa enemmän, mitä olin suunitellut ja kaupan päälle sain kauheat ahdistuskohtauksen. Onneksi ystäväni Aru oli päättänyt, kun molemmilla oli ollut muutenki paska viikko niin käytimme illan syöden jäätelöä ja katsellen leffaa. 
Lauantai meni lopulta mukavissa merkeissä, muttei tehnyt mieli olla kameran edessä vaan takana. Otin kupliin aikana kivasti kuvia, joitten muokkailuun meni hetki. Psst, käykää tsekkaamassa myös sirbeliinin blogia, koska sinnekki tulee joskus postaus kupliista.
Lauantain aikana tapahtui lopulta paljon kuten kuvaukset saastaisessa rappukäytävässä, mun peruukista tuli taas kerran ihanien homopoikien viikset, järkyttävää epävireistä laulamista ja korkkarit alkoivat loppuillasta tuntui kidutuslaiteelta. 
P.S Inkan Studio Killersin Cherry cossi oli todella ihana.
Sunnuntaina noh minä ja Aru olimme unohtaneet täysin, että kellon aika vaihtuu. Kerkesimme kuitenkin lopulta valmistautua tunnissa äkkiä päälle, mutta saavuimme Finlaysonin talolle tunnin liian aikaisin, joten lopulta vietimme aamun hesessä. Kuplii meni todella nopeasti ohi, mutta siitä jäi hyvä maku. Loppuillasta kuitenkin hieman kadutti, koska seuraavana päivänä oli matikan koe...
Näitten kuvamäärien jälkeen haluan enään laittaa tämän yhden kuvan, jonka Sarzu tuli laittamaan kupliin jälkeen. Aloin niin vaan nauraa, koska tää kuvaa niin mun ystävyyttä näihin homopoikiin. Aika usein mun peruukeista tulee viikset ja aika usein tulee hengattuun näitten kanssa coneissa, sekä oon usein kuvissa kyllä tällä ilmeellä tai kaksarilla. Tää on vaan niin ihana kuva :D
Hyvää pääsiäistä nyt kaikkille, vielä kun sitä voi toivottaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti