keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Joku haaste, millä taisi olla nimi.....I dunno.

Mä sain haasteen fake-smilelta. Oon aina tykännyt lukee haasteita ja tehdä haasteita, koska siinä saa miettiä aina vastauksia. Mä alan aina miettiä, mitä mä vastaisin tai teksin jossain kysymyksissä. Tykkään kans kattoo hirveesti vlogi videoita ja joskus oon haaveillut kanssa videoitten tekemisestä, mutta olen aika nopee puhumaan niin oisin kauheen epäselvä tai ihmiset varmaan ihmettelisin kun ulisin ja pitäisin omituista mölinää videoissa :D. Plus en osais edes muokkailla videoita....Joten jätän vloggauksen muille.


11. Kysymystä, jotka minä sain

1. Kuka on lempparisi Disney-hahmoista?
Heti ensimmäisenä vaikee kysymys, mutta se yksi ehdoton suosikki on varmaan Leijonakuninkaan Scar.

2. Liukumäki, keinu vai hiekkalaatikko?
Keinu. Keinussa tulee aina kiva fiilis ja siinä voi tappaa hyvin aikaa sekä se tekee (kait) hyvää jalkalihaksille. 

3. Onko sinusta jotain noloa lapsuudenvideota jota et halua näyttää kenellekään?

Aika surullista, että musta ei oo videoo lapsena saati edes vauvakirjaa. Tädilläni on video häistänsä, jossa olin vielä pieni lapsi. Videossa kuvataan tansseja, jossa minä hytkyn taustalla aka tanssin ja minuun juuri zoomataan, kun kaadun. Oon jopa silloinki ollut huono kameroitten edessä, koska satun aina kaatumaan kun koetan ottaa jotain ootd tyypistä kuvaa...Mutta vastaus on ei. Minusta ei ole mitään noloo lapsuudenvideota. 

4. Oletko ikinä ajatellut pituutesi/painosi rajoittavan sinua?

Painoni ei ole koskaan muistini mukaan rajottanut minua ja olen ollut muutenki aina hoikka, vaikka syönki kuin hevonen. Kiitos tästä kuuluu geeneille. 
Ennen ja ehk silloin tällöin välillä ajattelen, että en voi pitkänä käyttää korkkareita. Nykyään sanon vaan vitut ja käytän jos haluan. Olen sitä mieltä, että näytän korkkareissa hyvältä ja muutenki jos on pitkä niin siitä kannattaa olla ylpeä. Aika harva on oikeasti pitkä ja jos joku jäi miettimään, niin olen 170 cm. 

5. Onko elämäsi parempaa nyt jos vertaa kolme vuotta takaiseen?

Kyllä se on parempaa nyt. Uskallan näyttää negatiiviset tunteeni ja olla sen näköinen kuin haluan. Myös yksityiselämässäni menee paremmin kuin silloin. 
(tumblr)
6. Kuunteletko/-itko jotain biisiä/bändiä jota et kehtaa myöntää?
En tykkää kertoa tai jutella musiikkimaustani, koska se tuntuu jotenki henkilökohtaiselta. Kuuntelen kuitenki liikaa kappaleita ja bändejä, joita en vältämättä viiti myöntää ystävilleni saati välillä laittaa blogiini :D

7. Pahin muistosi ikinä?

Tähän en vastaile, koska menee liikaa yksityiselämäni puolelle. Siihen voin sanoa, että se muisto on lapsuudestani, harva ystäväni tietää sitä ja nään siitä välillä vieläkin painajaisia.

8. Pyöreä vai kulmikas?

Riippuu missä. Kulmikas on kova ja pyöreä on pehmeä....

9. Onko sinulla pehmoleluja? 

Itseasiassa mulla on pieni kokoelma lapsuudesta ja nykyään säilytän niitä ihan tunnesyistä hyllyllä, mutta kaksi on todella tärkeitä ja ne ovat päässet sänkyyn nukkumaan kanssani.

10. Monta kaveria vai pari ystävää?

Monta kaveria. Kyllästyn todella helposti ihmisiin ja haluan jutella eri kasvojen kanssa, etten kyllästyisi. 

11. Uskotko mihinkään, mitä ei voi silmin nähdä?

Olen agnostikko. En kielä enkä myönnä mitään, mutta aaveisin uskon kunnolla. 


(tumblr)

Nyt minun 11 kysymystä muille:
1. Paras viikonpäivä?
2. Missä toivot olevasi 5 vuoden päästä?
3. Ihminen, ketä jumaloit ja miksi?
4. Kahvi vai tee?
5. Asia, jota ilman et voi elää?
6. Korkkarit, maiharit vai tennarit?
7. Mikä on sinun oma ruoka bravuurisi?
8. Asia, joka saa sinut aina hymyilemään?
9. Kappale, jota olet viime aikoina kuunellut eniten?
10. Paras jäätelömaku?
11. Aamu, päivä vai yö?
(tumblr)
Jaoin tämän teille eli PietulleVeeralleSiirille ja Essille. Tehkää jos kiinostaa ja muutkin voi tehdä, vaikken olisikaan laittanut teidän nimiänne. Tehkää jos nyt vaan kiinnostaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti