keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Jesse + jauheliha = ♥

Oon taas ollut todella kiirellinen ja olen vieläkin. Nyttenki pitäisi olla opiskelemassa taidehistoriaa, mutta ajattelin äkkiä muistaa lukijoitani. Nyt on ollut viime aikoina rankkaa, koska reagoin tosi herkästi vuodenaikojen vaihtumiseen. Vaikka aurinko on tullut esille, niin olen ollu tuplasti väsynyt, hermostuneempi ja olo on ollut aika melankoolinen, joten ei ihme ku bloggaaminen ei ole maistunut.


Mä en maininnut maaliskuussa mitään, mutta näin huhtikuun ekana päivänä voin vihdoinki kertoa, että olin kuukauden ilman lihaa ja tämä ei ole aprillia. Olin joskus lokakuussa suunitellut lihatonta, mutta se meni mönkään. Päätin sitten koettaa tehdä uudelleen lihattoman, koska halusin samalla testaa omaa itsehillintää. Mä olisin voinnut testaa vaikka herkkulakkoo tai vastaavaa, mutta tiesin sen olevan helppoa kun en jaksa koskaan muutenkaan ostaa karkkia tai saati syödä. Liha sen sijaan on mulle joka päivästä, joten testasin sen avulla ja hyvinhän siinä kävi. Olin kuukauden syömättä lihaa, jos ei kalaa lasketa ja tästä saa vetää kaikenlaisia omia mielipiteitä, mutta itse en pidä kalaa niin lihalihana.  

Olimme myös päättäneet äidin kanssa tehdä testin, että lihoinko vai laihduinko kuukauden aikana. Vastaus on en lihonnut lainkaan, mutta en minä muutenkaan koskaan liho ja en laihtunut myöskään kuukauden aikana. Sainko vieroitusoireita lihasta? No ekalla viikolla halusin lihaa, koska keho ei ollut vielä tottunut ja palelsi koko ajan. Myöhemmin siihen tottui ja vikalla viikolla alkoi tulla ikävä jauhelihaa. Tänään, kun aloin syömään lihaa niin ai että se maistui niin hyvältä kuin muistinki ♥. 

Mutta mennääpäs nyt siihen, mitä kaikki taitaa odottaa eli kuukauden vinkit:
  • Pidä välillä taukoa, koska se tekee hyvää. 
  • Jäätelökaloreita ei kannata koskaan laskea, koska se on turhaa :D 
  • Sama koskee muitankin kaloreita.
  • Naura, vaikka meikit voisivat levitä. Ei sitä tiedä, milloin tulee seuraavan kerran naurettuun niin. 
  • Nuku riitävästi, koska se tekee hyvää. 
  • '' Oma jaksaminen on tärkeintä'' 
Tässä kuussa tulee olemaan varmaan usein postauksia, koska kerron seuraavan kerran Tampere kupliista, haasteesta, näyttelyistäkin ja mukana tulee tietenkin kuulumiset. Jääkämme odottamaan niitä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti