keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Bloggers's inspration day ja inkivääriolut

Aikasemmin kerroin voitostani Marjutin arvonnosta ja mä varmaan mietin ikuisuuden, että miten laittautuisi sinne. Kunnon kuumotus hiuksista, meikeistä, vaateista ja minkälaiset korotkaan sitä paniskaan sinne päälle. Lopulta lauantai aamuna vaan heräsin aikasin aamuna ja laitoin vaan kaikki ylle, mitä löysin. Kuten varmaan jotkut huomaa, että olen viime aikoina käyttänyt paljon peruukkeja ja se vaan johtuu omasta laiskuudesta sekä olen taas kerran kyllästynyt omiin hiuksiini. 

Matkustimme Pietun kanssa aamulla junalla Helsinkiin ja tapahtuma pidettiin ravintola Maxinessa, joka oli kampin ylimmissä kerroksissa. Se oli aika huippua ja harmittaa, että en tajunnut paikan päällä ottaa kauheasti kuvia. Pietu mukavana esitteli minua muille alternative bloggaajille ja harvinaisesti mä aloin ujostella alkuun, mutta lopussa ei enään ujostanut yhtään. Marjut osottatui ihanaksi ihmiseksi ja haha mut voi ottaa ensi vuonakin aveciks, koska suostun varmasti jos on tarvetta. Muutkin bloggaajat osottautui mukaviksi ja ginger joe sekä minttukaakaosta tuli mun uudet rakkaudet. Varsinki jos katson muitten kuvia, missä näyn niin ginger joe on selvästi maistunut. 
Tapahtumassa oli paljon yhteistyökumppaneita ja lopussa sai muutenki todella hienon lahjakassin mukaan. Pienet miinukset olivat tapahtumassa, että jossain tarvitsi olla älypuhelin ja instagram. No minulla ei ole älypuhelinta ja instagram ei ole tahtonut toimia pitkään aikaan niin se oli aika harmillista. Myös Lorealin hiusväreissä ei ollut ihme ja kumma minun väriäni, mutta otin kuitenkin vaalean sävyn äidilleni, jonka rahoilla käyn varmasti pian hankkimassa sinistä väriä itselleni. Nyt vain kaipailen takaisin sinne, koska siellä oli todella hauska meno ja ihmiset olivat siellä todella ihania. Kiitän kuitenkin eniten Marjuttia tästä ^^ P.S sun tukkas on ihana :) 

4 kommenttia:

  1. Oletpa kaunis! Ihania kuvia, näyttää siltä että oli paremmat tarjoilut siellä nyt kuin vuosi sitten :D

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)) ja no varmaan ehkä joo, mulla on itse vaikee verrata aikasempii koska vasta ensimmäinen kerta :DD

      Poista
  2. Sinä pääsit Inspiration day'hin, minä sain avecin, molemmat tutustui uusiin ihmisiin ja sai ilmaisia juttuja; pelkkää voittoa! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :DD no ilmais tavarat on aina parhaita sekä ruoka!

      Poista