lauantai 21. maaliskuuta 2015

'' Voiks aikaa hallita? ''

Eräänä aamuna itkin pitkästä aikaan. Seuraavana aamuna näin joutsenien lentävän. 
Yhtenä päivänä ostin hameen, jonka en olisi koskaan uskonut sopivan minulle. Seuraavana päivänä tajusin kuinka paljon minulla on kouluhommia.
Iltaisin tajusin, etten olekkaan pitkään aikaan päivittänyt blogiani. 

Mun piti alunperin mennä ulos ottamaan kuvia, mutta kun menin ulos sekunniksi niin palasin takaisin. En enään muistakkaan milloin viimeski olen ottanut kuvia ulkona kylmässä enkä sotkuisessa huoneessani :D Satuin olee myös tänään laiska, että en jaksanut hiuksiani erikoisemmin laittaa sekä hengaan vieläkin pitkässä neuleessa ja haaremihousuissa. Harva mun kavereista ja seuraajista tietää muuten, että omistan lasit. Johtuu ehkä siitä, että en nauti niitten käyttämisesta vaikka onhan mulla ollut ne jo 4.luokasta lähtien. Suurin osa bloggaajista keitä seuraan useimmiten panostaa ulkonäköönsä kuvia varten. Mä taidan tehdä tässä poikkeuksen, mutta hurrei laiskuudelle ja rennolle ololle!
Tampere kupliin jälkeen vasta ehkä seuraavan kerran postailen jatkuvan kiireen takia. Toivottavasti jaksatte odottaa siihen saakka ja kiitoksia muuten viime postauksen kommenteista! Hyvä, että en ole ainoa jotka miettii kevään merkkejä :) Nyt varmaan jatkan kuunelleen outoa musiikkia juoden teetä kaktuksien kanssa ja toivoen, että koeviikko ei koskaan tulisi. 

6 kommenttia:

  1. Ota kuvia sieltä! :) mun siskonikin on menossa sinne!

    VastaaPoista
  2. oon kans menossa tampere kupliiseen joten ehk me nähdään taas siellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jes! moikkaan jos nään sut :D tai moikkaa sä jos näät mut

      Poista
  3. Heitin sua haasteella.
    Saa tehdä jos haluaa, pakko ei ole. :)

    VastaaPoista