tiistai 13. tammikuuta 2015

Yukicon 2015

Siitä on jo aikaa, kun viimeksi kirjoittelin tänne. Loman loputtua on ollut kauhea kiire ja nyttenki pitäisi olla tekemässä jotain muuta, mutta kerrotaanpas kuulumiset ja tietenkin yukiconista. Olen myös hankkinnut vähän päälle viikko sitten septumin, josta varmaan kerron myöhemmin varmasti lisää. Sen voin ainaski sanoa, että olen rakastunut tähän

Perjantaina lähdin jännittäen kaverilleni yöksi, jonka tunsin joten kuten vain matikan kurssin kautta. Jännitys osottautui ihan turhaaksi ja olin muutenki mukavaa, että tutustuin häneen ja parin muuhun ystävääni paremmin. Olen vieläkin kiitollinen viikonloppu majoituksesta. 
Launtaina heräsin aikasin laittautumaan ja olin aika tyytyväinen asuyhdistelmään, että laitoin myös sen sitten seuraavalle päivälle. Lauantai meni kätevästi lyhyessä peruukissa, koska ei tarvinnut olla harjaamassa jatkuvasti. Olin hankkinut ihanat sukkahousut conia varten, jotka lopulta hajosivat lauantai iltana. Kävelin lauantai ihanissa kengissä, joista sain kuulla usein tutun kysymyksen: '' miten noilla voi oikeasti kävellä?!''. Voin sanoa tähänkin, että helposti. Hauskinta oli se, että kun kävin korkkareilla jolloin olin 183cm niin aika moni ystävä tuntui kääpiöltä.

Lauantai oli mukava päivä, koska näin niin paljon mun kavereita. Valitettavasti illalla aloin olla jo kuollut väsymyksestä, mutta onneksi ystäväni toi mulle greenroomista teetä ja heh suklaata kans. Paras osuus kuitenki illasta oli sauna. Kuinka mahtavaa on oikeesti päästä conipäivän jälkeen saunaan! Aivan mahtavan rentouttavaa. 
Sunnuntai meni aika zombina ja päivä meni siihen, että olin itse kuvattavana tai kuvasin muita. Tapasin sinä päivänä pari uutta ihmistä, joita toivon jatkossakin näkeväni viellä lisää. Olin jo lauantaina mennyt tervehtimään jo Rose Shockia, mutta sunnuntaina uskalsin rohkeana mennä pyytämään yhteiskuvaa. Näen jo kuvastakin selvästi, kuinka hermostunut ja innostunut olin. 
Huvittavaa, että mulla oli traconin sunnuntaina ihan sama peruukki ja pipo, kuin yukiconin sunnuntaina. Vielä enemmän huvittavinta, että traconissa mulle mainittiin näyttäväni papananaamalta. Yukiconin sunnuntai aamuna joku tuntematon tuli kysymään multa, että olenko mä papananaama. Näytän kuulemma ihan häneltä ja meikit sekä vaatteet on samantyyppisesti. Sallikaa mun vaan nauraa :DD
Pahoittelen, että teksti tuntuu sekavalta. Mulla on se tunne, että mulla on niin paljon kerrottavaa. Laitan tähän loppuun nyt vaan kuvia conista, joita olen ottanut tai joku muu, kun olen ollut kameran edessä. 



Vapise Tampere. Maaliskuussa nähdään kupliin merkeissä.

6 kommenttia: