sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Sonnitar

Kuten mainitsin edellisessä postauksessa, että olen hankkinut septumin. Olin jo aikasemmin päättänyt kertovani omasta kokemuksestani, koska itse tykkään lukea muitten kokemuksia.
Mä olin jo kesällä pohtinut septumin hankkimista, mutta raha ja aika eivät antaneet mahdollisuutta. Joulun jälkeen omistin vihdoin samaan aikaan molempia. Olin jo jännitellyt mielessäni tuntumista, koska osasin jo arvata septumin sattuman enemmän kuin smileyn. Sinä aamuna en pysty syömään muuta kuin palan kurkkua ja kun matkasin lävistysliikkeeseen, niin alkoi jo hermostuttaa. 
Onneksi petskullin lävistäjä osasi puhua mulle todella rauhallisella ja antoi mulle vettä, kun oli vaihtanut mun smileyn korun ilmaiseksi. Kaverini, joka oli tukena. Hän alkoi nauraa hermostuneena ja kommentoi tuntevansa synnyttävänsä pian jännityksen takia. Siinä kohdin aloin mietin, että ei helvetti :D Piakkoin nenääni alettiin ronkkia sormilla ja pihtien kohdilla silmät alkoivat jo vuotaa, koska mun silmät kosteutuu usein aika helposti. Inahdin, kun neula laitettiin läpi ja hetken päästä nenässäni roikkui septum. Mä olin aikasemmin miettinyt kuumeisesti että sopisko septum mun smileyn kanssa ja voin sanoa, että ihan hyvin ne sopii yhteen ja kehuiki oon saannut kans. Plussana oli se, että nenääni ei ole sattunut lävistyksen jälkeen jos ei lasketa niitä kertoja, kun olen nokkani jonnekki lyönnyt.

Ps. Kaverini kalpeni aika paljon, kun sai vierestä seuraa neulan työntämistä.
Hurja kokemus. 

6 kommenttia:

  1. Mulla oli kanssa serkku ekalla septumkeikalla mukana ja näytti paljon kauhistuneemmalta kuin minä neulan upotessa : D Varauduin omaan pyörtymiseen, mutta suurempana vaarana näytti olevan tuo kalmankalpeaksi valahtanut tukihenkilöni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :DD mutta myöhemmin oon kattonut videoita, missä tehdään septum niin on se ollut ymmärrettävää, mutta huvittaa vieläkin muistella tukihenkilön kalpeaa naamaa :D

      Poista
  2. PIHDIT ON PAHIMMAT! :--DDD onnea uudelle sepelle! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pihdit on saatanan keksintö :DD ja kiitos kiitos~

      Poista
  3. Toi on niin kivan näkönen sulla! :3 Mäki haluun^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos c: rahat vaan käteen ja läks lävistysliikkeeseen vaan :DD

      Poista