torstai 29. tammikuuta 2015

Black black black pink black black black

Koeviikko on taas alkanut ja se on osottautunut loppujen lopuks kevyeksi ainaki näin alkuunsa. Mulla on piakkoin piman (piirtämis ja maalaus) kurssin arvostelu, jonka aiheena on ollut ihminen. Se kurssi on ollut aika opettava ja mielenkiintoinen. Hieman kyllä hermostutti ekana päivänä, kun osottaudun kurssin ainooksi ykköseksi...Mutta loppujen lopuksi siellä on ollut mukavaa ja kakkoset ovat antaneet jotain vinekkejä. Esim. Ihon sävyyn voi käyttää sinistäki. 
Mä harvoin välitän laittaa nettiin tai edes näyttää mun piirustuksia. Jotkut ystävät ovat saattaneet nähdä vaan mun töherryksiä, mitkä on aivan eri luokkaa kun mun kunnolliset työt. Täst mun työstä olin kuitenki ylpeä ainaski hetkellisesti. Aiheena oli tehdä A3 paperille työ, jossa näkyy kasvot edestä ja sivuprofiilista. Kuvassa piti myös näkyä vastakohdat ja noh en tiiä onnistuinko siinä, koska aloin vaan väsää sitä lyijykynillä. Vitullista tuskaa tehdä lyijykynillä, mutta minkäs siinä teet :D Kuvassa piti myös käyttää joko omia tai kaverin kasvoja. Päätin käyttää mun hyvän ystävän lärviä taas kerran mun töissä. Siitäs saatte arvata, ketä tämä blogimaailman prinssi onkaan.
Pahoitteluni kuvan valotuksista. Kotona kaikissa huoneissa on keltainen ja skanneri on muutenki jo varmaan hajalla, joten joudun ottaa kameralla niin hyvän kuin pystyn. Valo tulee kuitenki hieman inhottavasti esiin. Mutt I hope you like it!


6 kommenttia: