maanantai 22. joulukuuta 2014

It's so cold like your heart

Joulu lähestyy ja luojan kiitos joululoma alkoi! Tänään jaksoin herää ja laittautua kunnolla. Mulla on ollut jo himo laittautua pitkästä aikaan todella söpöks (kawaii). Mä harvoin laittaudun pastellisävyihin, koska ne ei ole mun tyyppisiä sävyjä vaikka joskus haluaisin niitten olevan. 




Mä oon ollut aina kauhee lukutoukka. Mä rakastan lukemista, mutta lukion alettua mulla ei oo ollut niin paljon aikaa lukea kuin ennen. Olin kuitenkin hankkinut yhtenä päivänä Kallion kirjaston kortin ja päätin mennä lainaamaan kirjoja, nyt kun lomakin alkoi. 
Ensimmäinen reaktio, kun pääsin kirjastoon että wow vihdoin kirjoja joita kaikkia en oo kerennyt viellä lukea. Uskokaa tai älkää, mutta en tahdo nykyään löytää mitään kirjoja Hyvinkäältä, koska olen tainnut lukea jo suurimman osan.
Ensimmäiset hankalukset taisivat olla löytää hyviä kirjoja, koska paikka oli täysin tuntematon. Seuraava hankaluus oli lainaa kirjat. Hyvinkäällä lainausautomaatti on tosi yksinkertainen ja siinä sun ei tarvii muistaa mitään koodeja eikä miettiä missä se viivakoodinlukija on, toisin kuin Kalliossa. Lopulta en saannut automaatissa lainattua ja jouduin menemään tiskille lainaamaan... Ehkä mä viellä joskus opin.
Mä en tiiä, kuinka moni mun lukijoista käy coneissa. Haluaisin kuitenki kysyä, että kuuluitko sinä niihin onnekkaihin, ketkä sai yukicon-lipun sen 3 minuutin aikana? Voisin itse hurraa ja kiljua tähän, että kyllä! Minä olin yksi niistä onnekkaista, ketä kerkesi hankkia lipun sen 3 minuutin aikana. Ne liput meni älyttömän nopeasti, minkä olin jo osannut arvata. Mulla on kuitenki se ongelma, että en tiiä mitä cossaisin sitten siellä. Ideoita on tullut mieleen, mutten ole sittenkään alkanut tekemään niitä, koska liian vähän aikaa, liian vähän rahaa, olen liian laiska ja idea ei ole ollut niin hyvä sittenkään. Ehkä mä keksin jotain ennen conia tai laittaudun sinne vaan tosi överisti. 


P.S. Ulkona oli kylmä ottaa kuvia

2 kommenttia:

  1. Ihania hiuskuvia ;_; Mietin tässä yksi päivä että olisi oikeastaan sama ajaa päänsä kaljuksi ja ryhtyä käyttämään pelkästään peruukkeja, pastellinsävyjä kun on supervaikea pitää hiuksissa yllä :C

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja no peruukkijen käyttö on kivaa silloin kun on aikaa laittautua kunnolla, ja plussa puoli on se että väri ei haalene :DD se olisi kätevää jos värit vaan pysyis kunnolla omissa hiuksissa eikä haalenisi.
      terveisin henkilö joka on liian laiska värjäämään leväpäätänsä

      Poista