sunnuntai 14. joulukuuta 2014

I like your style!

Lauantai iltapäivällä kipitin ystäväni luokse ja käskin ottamaan sakset esille. Annoin hänen leikkaa hieman hiuksiani niin, että ne olisivat tasasemmat. Oisin halunnut ehkä hieman lyhyemmät, mutta koetin muistella haluavani kasvattaa hiukset pitkiksi.
Mulle usein sanotaanki, että mun hiuksia on ihana leikkaa, koska vaikka mulle leikkattais kalju niin en hätkähtäis siitä vaan olisin oikeesti tyytyväinen, muutenki mun hiukset on paksut, tuuheet ja ne kasvaa aina todella nopeesti takas.
Mulle on kerran käynnyt niin, että hiukset on ollu ihan kamalat ja olisin halunnut vaan vetää koko tukan pois. Mä olin joskus pyytänyt sukulaistani leikkaamaan mulle otsiksen joka menisi vinoon. No emmä sit silloin saannut mielestäni vinoa otsista tai noh ei mulla ollut silloin enään otsistakaan. Se jotenki turmeli mut, kun en omistanut otsatukkaa jolla peittää sen ajan kauheita kulmakarvoja. Sen ajan, kun kasvatin otsistani takaisin niin välttelin kameroita, kuin ruttoa. Luojan kiitos kuukaan ei päässyt ikuistamaan niitä hiuksia ja kukaan ei onneksi enään muista selvästi ala-asteen juttuja.
Ehkä parhain tapa korjaa joku epäonnistunut hiustyyli on tehdä siitä sun oma tyyli. Mun yks kampaaja kerran leikkas mun niskan kaljuksi vahingossa, vaikka en ollut pyytänyt ja enhän mä viittinyt silloin mennä valittaa siitä. Nyt kun ajattelee niin sellane kalju niskahan on nykyään muotia, mutta silloin se ei ollut. Sitä pidettiin kuitenkin makeena, koska kävelin niillä hiuksilla ylpeästi ja niistä tuli osa mun sen aikaista tyyliä. 

Jotta tää postaus ei olis liikaa mun hiuksista, niin voisin kertoa hieman kuulumisia. Olen todennut olevani entistä väsyneempi ja stressaantunut asioista. Yksi tapani lohduttaa mieltäni on ajatella, että yksi viikko enään lomaan! Päätin jopa yrittää rentoutua tänään ja kävin ystäväni kanssa ottamassa kuvia. Se oli mukavaa, että oli kaveri mukana ketä osaa ottaa kuvia. kaikilla on varmaan olemassa se yksi kaveri, joka ei osaa ottaa kuvia. Sitten kun päätät innokkaasti katsoa, että minkälaisia kuvia tuli niin saat silloin todetta hänen ottaneen kuvat tarkentaen kilsan päähän eikä sinuun. Silloin tekee mieli vaan sanoa, että vittu :)



Kello tikittää ja on minun aikani mennä nukkumaan. Hyvää joulua näin etukäteen!

4 kommenttia:

  1. Tykkään hiuksistasi kovasti. ^-^ Ja aina blogisi parissa tulee ikävä omaa sinistä pehkoa, mutta kun tiedän, etten sitä jaksa yllä kuitenkaan pitää.

    Itsellä se ei-niin-kuvaustaitoinen-kaveri on avokki, joten jos haluan muita kuin etälaukaisemella otettuja kuvia, pakko se on vain toivoa, että edes muutama kohtuu onnistunut joukkoon vahingossa eksyisi. Usein kuvista puuttuu joko pala jalkoja tai päätä, tarkennusta ei löydy tai sitten kuvat ovat otettu juuri kesken liikkeen, mutta ei yhtään silloin, kun yritän näyttää ihmiseltä ja poseerata. Ja kun sitä yrittää kysellä, että miten tässä kannattaisi olla, tuliko kuvista hyviä, niin vastaus on vain "näytät aina kauniilta". Ei siinä sitten viitsi edes enää motkottaa täysin hukkaan menneistä kuvauksita. ^^'

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä tätä tukkaa joskus kiroo, koska kuluminen vihreeks. Onneksi tää on kuitenkin jämähtänyt hyvin mun päähän, että kerran kuukaudessa tulee vaan värjättyyn :))

      Awws kuinka suloista! Ja oon todennut, että nää kuvat kesken liikkeen on parhait jos haluaa nauraa. Itselläni sattuu usein silloin olevan toinen silmä kiini ja muuten epämääräinen ilme :D

      Poista