lauantai 6. joulukuuta 2014

For every dark night, there is a brigther day

Marraskuu meni älyttömän nopeesti ja joulukuu menee jo kovaa vauhtia...
Tänä aamuna, kun heräsin niin aloin kiroamaan lunta. Sitä vaan satoi isoina hiutaleina ja minut tuntien vihaan talvea. Olen muutenki viime aikoina joutunut alkamaan käyttää farkkuja tai kiroa, kun sukkiksilla jäätyy. Villapaidoista ja lämpöpattereista on tullut mun talven parhaita kavereita. 


Mä oon himonnut taas hiusten leikkaamista, mutta haluaisin saada myös pitkät hiukset. Pitkät hiukset ilman pidennyksiä. Olen tottunut kuitenkin olemaan lapsesta saakka lyhyillä hiuksilla ja joskus tulee fiilis, että niska palaa tän tukan takia. Toinen ongelma on se, että hiukset tahtovat olla aina takussa. Miten ihmiset oikeesti elää pitkillä hiuksilla? Joskus pitkillä peruukeilla on kanssa tuskaa, koska takkua, takkua ja viellä kerran takkua. Joskus vitsailen itselleni peilin edessä ja sanon ''Mitäpä jos vain leikattais vaan kaljuks''. Kattoo nyt, mitä mä teen tälle takkutukalle. Nyt kuitenkin olen siirtynyt peruukeihin, kun otan kuvia.
Niin kuin varmaan aika moni tajuaa, että tänään on Suomen itsenäisyyspäivä. Mä omistan yhden perinteen, jonka haluan toistaa joka vuosi. Telkkaristahan tulee joka vuosi linnan juhlat ja mun on pakko katsoa se. Mä haluun katsoa ihmisten pukuja ja nauraa, kun sieltä tulee joku ruma puku. Joku vuosi sitten, jollain naisella oli puku täynnä höyheniä ja se näytti liikaa kanalle. Puvun leikkauskaan ei muistin mukaan ollut edes hyvä. Haluan aina katsoa sitä juuri sen takia, mutta myös istua sohvalla ja juoda jotain lämminta samalla, kun syön jotain epäterveellistä. Omistaaks joku muu tän kaltaisii perinteitä, kuin mä? 

Nyt on joulukuu eli uusi kuukausi, niin eihän tietenkään saa unohtaa kuukauden vinkkejä.
  • Nyt on sallittu aika juoda glögiä, mutta itse otin jo varaslähdön lokakuussa.
  • Jos saat joskus tilaisuuden maistaa Harry Potterissa olevia joka maun rakeita, niin älä ota oksennuksen makua. Maistuu oikeasti oksennukselle.
  • Jos tulee ikävä joulupukkia, niin mene vaan läheisimpään ostoskeskukselle. Siellä niitä varmasti on.
  • On okei vihaa joululauluja, koska minäkin inhoan niitä.
  • On okei leikkiä karhua ja nukkua talven yli.


Hyvää itsenäisyyspäivää!

4 kommenttia:

  1. Joo, tiedän kyllä tunteen kun nämä pitkät hiukset omistan. Koko ajan takussa ja talvella tuskasen sähköset että rätisee ja paukkuu kun vaihtaa vaatteita. Kauhee repiminen joka paikasta ja niitä irtohiuksiakin saa vedellä kauan kun se hius ei ikinä lopu. Mutta on näissä hyviäkin puolia.

    Tosi kiva tää postaus ja sun blogi on mun yksistä suosikkiblogeista! Hyvää itsenäisyyspäivää sullekkin! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on se tunne, että ihan sama minkälaiset hiukset on. Niissä kuitenkin on miinus ja plussa puolet :D Ja äää! Kuinka ihanaa on olla yks sun suosikkiblogeista! kiitos kiitos paljon <3

      Poista
  2. Voi ei kui sulla on ihan hirmu samanlainen musiikkimaku ku mulla ;;;♥ Oon koko viikon kuunnellu tota Too Weird to Live, too Rare to Die -albumia !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooh ihanaa :DD ite aina hurahdan kuuntelemaan tota kappaletta ja varsinki silloin kun laittaudun :D

      Poista