torstai 6. marraskuuta 2014

You are like snow, beatiful but cold


Tänään alkoi sataa lunta ja ihmeellisesti facebook ei ole täynnä ihmisten toteamuksia siitä. Toivon myös, että toi valkoinen moska tuolla ulkona sulaisi vaikka onhan se kaunis. En ole koskaan rakastanut talvea ja kylmää. Inhottavinta on myös se, että kuvia on haastavampi alkaa ottaa. Kotoa lähteässäni on pimeää ja kotiin tullessani on jo pimeää. Todella mukavaa...

Päätin tehdä marraskuun vinkit, koska keksin niitä viime viikonlopun bileissä ja tällä viikolla. Ehkä niistä on hupia muille. 
  • Koskenkorva hyytelö on todella pahaa, enkä suosittele kenenkään maistamaan sellaista.
  • Jos joskus tuhkakuppi kaatuu jaloillesi ja tuhka on viellä kuumaa, niin voin kertoa että sukkiksille saat sanoa hyvästi.
  • Älä koskaan ajattele, että nukut 5 minuuttia. Se ei koskaan onnistu ja se venähtää viideksi tunniksi...
  • Suosittelen alkaa harjoittelemaan välikokeisiin ja kokeisiin tarpeeksi aikasin. Voisin alkaa suosii tätä neuvoa itselleenkin. 
  • Kannattaa alkaa nukkua enemmän, ettei nukahtaisi junaan todella ''hurmaavasti''. Muitten Tuijotus ei ole jälkeenpäin ihanaa

























En olisi muuten koskaan uskonut, että ihastuisi korealaiseen yhtyeeseen näin pahasti. Ennen ajattelin, että korealainen musiikki on ihan ookoo. Kunnes ystäväni näytti viikko sitten yhden kappaleen ja sen jälkeen olen kuunellut tämän yhtyen kappaleita jatkuvasti. Yhtye on nimeltä Block B. Ihastuin ehkä siksi tähän, koska äänet ovat kaikilla erilaisia ja varsinki yhdellä on ihanan karheä ääni, joka iski minuun niin pahasti. Taisin rakastua hänen lauluääneen ja en edes muista hänen nimeä. Tää oli tosi vaikeeta miettiä kumman kappaleen laittaisin, mutta päätin laittaa tähän kappaleen jonka kautta ihastuin näihin söpöihin poikiin. Ens kerralla tulee mun suosikkikappale, jota kuuntelen eniten :D

6 kommenttia:

  1. Olet kaunis :) ja ihana postaus!

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana postaus ♥

    Ja hei, ihan tälläne kyssäri; kun sä olet värjänny siu hiukset tollasiks kivan sinisiksi ni miten oot saanu siitä väristä noin kirkkaan? Vai onko sulla vaa luonnostaa jotkut blondit vaikokä? :D Ite meinaa ajattelin et jos värjäis sinisiks näide liilojen jälkeen [äiti varmaa tykkää xd] ja sen takia hiukan kyselen :D
    + noi siu hiukset on oikeesti ihanat. siis oikeesti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos ja mä en oo luonnostaan vaalee vaan mun oma hiusväri on yhtä tummat ku mun kulmakarvat, mutta kiitos blondausten sain tukan vaaleemaksi. Mulla oli syksyn alussa liilat, mutta ne kului harmaan sinisiksi. Laitoin sit vaan yhtenä iltana sit crazycolorin sky blueta väriä ja mä uusin mun hiustenväriä silloin kun väri on liikaa kulahtanut. Mä pidän mun hiusväriä pääs usein jotain 2 tuntia :DD koska liian laiska mennä pesee aikasin, mutta se on alkuun tumma ja haalenee kivan sävyiseksi. Värit mitä oon käytän on usein crazycolorin sky blueta ja capri blue sekotusta. Mä en tiiä oliks musta apua, mutta toivottavasti oli kun olen huono antaa neuvoja

      Poista
  3. Vastaukset
    1. niiin on :DD kiitän varmaan ikuisesti mun kaveria

      Poista