torstai 27. marraskuuta 2014

Tahdon!

Ensin facebook täyttyi, sitten instagram ja sen jälkeen muut some sivut. Tuli sellainen tunne, että on pakko tehdä samanlainen. Sen takia mun piti hetki googlettaa löytääkseni sivun, jossa voisin muokata jotain vanhaa kuvaani. Koeviikon takia olen hieman stressannut, minkä takia en ole kerennyt päivittelemään täällä. Nyt kuitenkin päätin tulla kirjoittamaan, koska mitä muuta hiusväri päässä voisi tehdäkkään. Ehkä lukea huomisen kokeeseen....muttei huvita nyt. 
Mun seksuaalisuus on aina ollut hieman kysymysmerkki. Musta tuntuu tosi pahalta ja inhottavalta alkaa luokittelemaan itteäni joihinki lokeroihin, minkä takia en tee siitä. En osaa sanoa itseäni heteroksi, koska jotkut muijat kiinostaa mua kans. En sanois kuitenkaan itseäni lesboksi, koska tykkään enemmän jätkistä ja harvat muijat saa mut loppujen lopuks kiinostumaan kunnolla. En osaa sanoa itseäni bi:ksi, koska se ei vaan tunnu oikeelta. En vaan osaa luokitella itteäni mihinkään, koska en osaa katsoa ihmisiä sukupuolella. Mä omistan paljon kavereita ja joskus mä saatan unohtaa, mitä sukupuolta joku edustaa, koska mä en ole kiinnostunut ajattelemaan sellaista. Ehkä panseksuaalisuus on se lähin mulle, mutta luokittelu ei kiinosta joten sanon no thanks luokittelulle ja pidän itseäni vaan ihmisenä.

Huomenna menen huutelemaan eduskunnan eteen, että tahdon! Toivon, että useampi ihminen
ketä pääsisi sinne niin tulisi sinne. Kaikista eniten kuitenki toivon, että Suomesta tulisi viellä tasa-arvoisempi paikka. Se on vaan ajasta kiini, että milloin tasa-arvoinen avioliittolaki menee läpi. 

4 kommenttia:

  1. Huuda meidänkin puolesta jotka ei pääse paikalle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voin huutaa vaikka koko Suomen puolesta! :D

      Poista
  2. Ihana ku sä pystyt avautumaan tällättii tälläsestä aiheesta. Itekin toivon, että tä laki menee vihdoinkin läpi..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No emmä tiiä oonko mä loppujen lopuks niin hyvää avautuu, mutta kyll se varmasti menee pian läpi :))

      Poista