sunnuntai 30. marraskuuta 2014

30.11.

Vuos on jo kerennyt mennä, kun alotin bloggaamisen. Vuoden sisälle on jo kerennyt tulla 70 tekstiä, joista 4 on turhaa luonnosta. Olen vuoden aikana saannut jo 30 lukijaa, mikä on mulle aika wow. Emmä osais varmaan kuvitella elämääni ilman bloggausta juuri nyt. Jotenki tää on vaan niin mukavaa. Mä olin saannut jonkin verran kysymyksiä ja pahoittelen, etten osaa vastata lyhyesti :D

Minkä tyyppisistä blogeista tykkäät?
No mä tykkään sellaisista, joissa tekstin erottaa hyvin ja se on selkeä eli ei kiitos kaunokirjoitukselle. Tausta ei saa viedä huomiota pois teksistä ja kuvista. Tykkään jos kuvat on omia, laadukkaita, persoonallisia ja jos kuvat ei ole omia niin niihin on merkattu jotenkin, mistä on ottanut kuvan.

Lempiblogi?
No tätä mun ei tarvinnut kauan miettii. Mun suosikkibloggaaja on Rose Shock, koska mä jumaloin sitä naista. Kaikki mun kaverit tietää, kuinka paljon fanitan häntä. Mä voisin kirjoittaa romaanin siitä, kuinka paljon ultimaattisesti palvon Tanjaa. Mutta lyhyt virsi on kaunis virsi, joten jätän sen tähän näin.

Musiikkimaku? 
No tää on aika haastava kysymys mulle ja sitä kyllä kysytään usein arjessani. Mä kuuntelen musiikkai usein laidasta laitaan. Kaikki musiikkit, mitä mä kuuntelen on usein alunperin jonkun kaverin ehdottama tai soittama. Mun kaveriporukka on aika laaja, joten mun musiikkimaku on kanssa aika laaja. Mä tykkään ehkä eniten sellaisesta, että laulajalla/laulajilla on persoonallinen ääni ja musiikki ei ole niin massaa. Ehkä raskas örinä musiikki, missä sanoista ei saa mitään selvää ei ole minun juttuni. Niissäkin joskus poikkeuksia löytyy... En valitettavasti osaa määrittää mun musiikkimakua :DD

Top 5 bändiä.

No mä en taida fanittaa mitään bändiä vakituisesti, mutta laitan tähän nyt joitain. Eksyn usein kuunteleman näitten kappaleita ja nää ei ole missään kunnollisessa järjestyksessä. Valitettavasti jouduin myös laittaa pari artistia sekaan. 
  • Haloo Helsinki
  • Block B
  • Die antwoord
  • Sia
  • Lana del rey
Kuinka kauan olet cossannut?
hmmm...tein ensimmäisen cossin vuonna 2012 tai 2013. Tuntu kauheelta kattoo vanhoja cossikuvia. Ne olisivat voinnu olla ok tasoa, jos olisin osanut panostaa silloin meikkeihin ja käyttää tekoripsiä...

Mikä sai sinut innostumaan cosplaysta?

Mä joudun kysymään tätä kysymystä myös mun ystävältä, kenet olen jo tuntenut 3. luokalta saakka. Meillä molemmillakaan ei ollut mitään muistikuvaa. No mä aloin jo lukee mangaa ja kattoo animee jo kolmosluokalla, että sitä kautta mä varmaan kiinostuin. Uskalsin kuitenkin vasta myöhemmällä iällä kokeilla cossaamista ja seiskalla mä kävin mun ekassa conissa, jonka jälkeen coneista ja cosplaysta on tullut osa mun elämää.

Minkä tyyppisiä olet cossannut?

Olen cossanut hahmoja, joissa ei tarvitse olla niin tarkka ulkonäöstä. Esim. Homestuck, Adventure time ja just jotain sellaisii. Sitten olen cossanut Shingeki no kyojin Mikasaa, missä pitää olla hieman tarkempi. Cossaan hahmoja, joista tykkään ja vartaloni/ulkonäköni sopii hahmoon. 
Pari vanhaa ja yks semi uusi.

Kerro kolme sinun mielestä komeaa miestä? 
No mä otin nyt tähän pari kuvaa, mitkä on tumblrista ja weheartista. Ja mä en tiiä oliks tää sallittua, mutt hehehe...
Jätkissä ja miksei poikamaisissa muijissa on aina plussaa lävärit, venytykset ja ymmärtäminen mun paskaa huumoria kohtaan. Ei se ulkonäkö niin tärkeet oo vaan luonne. Kuulostaa hieman clicheeltä...

Perusmeikkisi?
Perusmeikkini eli arkimeikkini on todella yksinkertainen. En jaksa meikkaa koskaan aamuisin kunnolla ja meikkaan itseni aina junassa, koska voin nukkua silloin hieman pidempää. Käytän meikataessani hieman meikkivoidetta peittämään tummat silmänaluset, puuterin avulla tasotan ihon, ripsaria ja hieman kulmakynää. Done! Hyvinä aamuina saatan joskus laittaa luomiväriä. 

Mikä on sinun lempipuhelinmerkki?
Öh :D En oo näihin kännyköihin perustunu, koska omistan itse ihan nokian. En menisi, sitä sanomaan suosikiks. En omista mitään suosikkeja. Iphone 5 on ollut ihan jees, kun olen kavereitten kännykköjä räplännyt. 

Milloin värjäsit hiukset ekan kerran?
8.luokan alussa värjäsin ensimmäistä kertaan ja mustaksi silloin. 

Kuinka kauan oot piirtänyt?
Siitä saakka, kun kynä on pysynyt kädessä :DD
Kiitos kaikista kysymyksistä~!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti