sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Voe peurat sentään!

pöllitty hypeconin nettisivulta
 No tossa kesällä oli täällä Hyvinkäällä hypecon, missä minä ja Siiri olimme. No nyt on vähän paha alkaa muistelee, että mitä kaikkea tapahtukaan conissa. No sen muistan, että aamulla olin hemmetin kuollut ainaskin...
Minä ja Siiri olimme saanneet ideaksi puketua peuriksi ja päätimme toteuttaa sen suunitelman. Meillä ei ollut alkuun samanlaiset villapaidat yllä edes, mutta olimme sitten päättäneet muuten vaan hankkia samanlaiset paidat ja tää kuulostaa nyt mun mielest liikaa joltain BFF
<3 jutult. Mä taidan aina hieman oksentaa suuhun, kun ihmiset sanoo '' best friends foreveeerr!! <3 ''. 



Takaisin aiheeseen kuitenkin. Mä muistan, että omistin conin alussa ison kukkakruunun sarvien lisäksi päässä, jonka takia en pystynyt katsomaan alas lainkaan. Voitte kuvitella, kuinka ihanaa on kävellä kokolattiamatolla korottomat korkkarit jalassa varsinkin, kun ei pysty katsomaan alas. Inhottavinta oli se, että tuolla paikassa oli paljon portaita ja ihmisiä. Lopulta, kun olin kaatunut maahan kiitos askelportaan. Päätin mennä heittämään kukkakruunun ja korot pois jaloista, jotta voisin rentoutua hetken edes. Nyt voidaan nauraa ihailla kuvia, jotka sain Sarzulta. Mä en tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa, koska jos toinen hymyilee kuvas niin toisella on tahallaan kaksari tai vastaavaa.

Hyvä Jesmiina....Olet nyt oikeen soma, kun leikit mummoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti