torstai 30. lokakuuta 2014

Rahaton lokakuu

En ole jaksannut itkeä menneisyyttä tai surra tulevaa. Olen viime aikoina ollut täynnä energiaa ja sekavuutta. Sen tunteen olen käyttänyt tuleviin maalauksiini, joihin olen nyt viime aikoina käyttänyt aikani. Maalauksen hahmotelmat kuvaavat ihmisten mielestä masennusta, toivoa tai näyttävät oudoilta tarot-korteilta. Tekisinkö siitä postauksen maalauksen tekovaiheista tai vastaavaa? Riippuu jaksamisesta. 
Lokakuu loppuu ja epäonnistuin lihaton lokakuu kampanjasta. Tiedän nyt tulevaisuudessa tarkemmin, että minusta ei ole kasvissyöjäksi. Lohdutukseksi voin sanoa, että taidan jatkossa käydä useammin koulun kasvispuolella.  Tää Lokakuu on ollut aika lämmin, mutta vaikka olisikin kylmä täällä etelässä. Se ei tarkoita, että en hulluna menisi shortsit jalassa tuolla. Tän kuun aikana mulla on ollut kauhee hiuskriisi. Haluan eri väriset, haluan lyhyet, haluan pitkät, haluan vähän kaikkea. Miks mä en osaa tyytyä johonki asiaan ja olla vaan tyytyväinen? Miks mä kyllästyn tosi helposti ja himoan jotain uutta heti. Haluan erinlaiset hiukset, haluan lisää erinlaisia vaatteita, haluan lisää lävistyksiä ja tämä lista voisi jatkua ikuisuuksia. Miten tämän kaiken voi saada? Rahalla. Onko minulla sellaista? Ei.
 Lihaton lokakuu muuttui rahattomaksi lokakuuksi...

4 kommenttia:

  1. voisi olla huonomminkin - oot saanut maalaamalla toteutettua itseäs, ja se tekee mielelle aina hyvää. sekavuuden lävitse kulkeminen on aina vaikeempaa, kun ei pysty edes ilmaisemaan itseään etenkin jos harrastaa taidetta, muodossa tai toisessa.

    tuntuuks susta että sä toisinaan ehkä heijastelet tukallas sun henkistä olotilaa? mulla on meinaan jo vuosien ajan ollut ongelmana vastaava epämääräinen seilaava mieli nimenomaan hiusten ja hiusvärien suhteen, ja oon vasta nyt alkanut ymmärtää että tietyt värit linkittyy tietynlaisiin kausiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maalaminen helpottaa oloa kyllä aina mukavasti, mutta olen käyttänyt aikani maalaamiseen positiivisella tarkoituksella. Syy tähän on, että maalauksessa on tärkeä aihe, jonka haluan saada valmiiksi. Olen ollut kans viime aikoina todella positiivinen ja energinen kans :)

      Mulla on se tunne, että mun hiukset ei vaikuta mielentilaani erikoisemmin paljon. Enemmänki haluan päästä takaisin lyhyisiin hiuksiin, mutta samalla olen todellla tyytyväinen nykyiseen tukkaani jonka takia en tee sille mitään. Uus väri vois kyllä vaan kiinnostaa.

      Poista
  2. Haa! Etpäs arvaakaan miten kauan olen bloggerin herjauksista huolimatta yrittänyt liittyä tänne lukijaksi! Sulla on aivan ihana blogi ja niin kaunis hairdo että voisin harkita sen syömistä : 3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaa omg omg omg! tää piristi mun darrast aamua niin pahasti! hahaha kiitti paljon :DD

      Poista