keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Puitten lehdet kellertävät ja minä olen sininen


Koeviikko on ohi ja olen onnellinen siitä. Huomenna alkaa uusi jakso ja vihdoinkin pääsen opiskelemaan espanjaa, vaikka en ole kerennyt vielä hankkia koulukirjaa sitä varten...hups. 

Tänään alkoi myös lokakuu ja on kuulemma jonkinlainen kampanja kuin lihaton lokakuu. Olin ensin ajatellut, että voisin mennä siihen mukaan ja sitten tajusin rakastavani liikaa lihaa. Varmaan aika moni on joskus suunitellut tulevansa kasvissyöjäksi, mutta tajuaa ettei osaa luopua lihasta. Ongelmana on vielä se, että olen tottunut syömään sitä mitä tarjotaan ja olen aivan liian laiska tekemään sitten itse mitään ruokaa. Voisin kuitenkin yrittää vähentää lihansyöntiä. Onnistuuko tämä? No sen saamme selville kuukauden päästä.
Annan myös tämän kuukauden vinkit:

  • Kun menet metsään niin älä laita tennareita. Ei ole hyvä idea. 
  • Jos olet juuri parantunut nuhasta, niin älä ajattele meneväsi metsään ottamaan vain pari kuvaa ohuessa villapaidassa. Voit matkallasi löytää sieniä ja innostua keräämään niitä yli tunnin viileässä metsässä. 
  • Nahkatakki ei oikeasti lämmitä, jos olet vilukissa.
  • Jos olet mustikkapää, silloin suosittelen juomaan mustikkamuffiniteetä. Se tuo kivat fiilikset.
  • Älä välitä, jos villapaita saa näyttämään sinut paksulta. Se on oikeesti aika söpöö pitää ylisuurta villapaitaa yllä. 







Värjäsin hiuksia. Niistä tuli tummemmat, mitä odotin ja rakastuin niihin taas uudelleen. 


2 kommenttia:

  1. Sun blogis on tosi kiva! :3 Kerranki ku muistin käydä kattoo tätä nii liityin heti lukijaks! Oot sika kaunis voi että ≧◡≦ ♥
    http://incompletesanna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww kiitos :DD ja toivottavasti tuut pysymään jatkossakin mun blogin lukijana :))

      Poista