tiistai 7. lokakuuta 2014

Kaamosmasennuksen ensimmäinen oire on väsymys


Aamuisin nykyään voin huonosti, mikä voi johtua väsymyksestä. Sänkyni tahtoo pitää minua vankinaan, mutta kuka nyt haluisi päästä pois maailmasta jossa todellisuutta ei ole olemassa. Olen kuitenkin jaksanut nousta ja kohdata tämän kylmän todellisuuden. Vaikka ulkona on yhtä kylmä, kuin tämä edellä mainittu todellisuus. Olen kuitenkin ollut hölmö ja laittanut shortsit jalkaan. Sen takia ystäväni kysyi koulussa, että olenko hullu. Vastasin etten ole hullu, mutta vähän tyhmä vaan... 







Elämääni kuitenki liittyy positiivisia asioitakin kiinalaisen ruuan lisäksi. Olen pitänyt hauskaa ystävieni kanssa, vaikka väsyttääkki.Opin siitä, että ystävieni seurassa ei kannata nukahtaa. Silloin voi herää ja todeta omistavansa kajaaliparran. Sen lisäksi olen alkanut oppia hyvää vauhtia espanjaa koulussa. Yhtenä iltana töhrin tussilla käteeni lauseen, jonka opin tunnilla. Se on '' una ca
ña al año, no hace daño '', joka tarkoittaa suomeksi '' yksi pieni olut vuodessa ei tee pahaa''. Huvittavin asia tässä on se, että en harrasta juomista erikoisemmin tai edes pidä kaljan mausta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti