lauantai 6. syyskuuta 2014

Mä olen vain väsynyt, mutta musta tulee vielä feeniks lintu




Miten nyt kuvaisin näitä päiviäni? Olen ollut iloinen ja joskus fiilis on saattanut laskea, niin kuin lehmän häntä. Pian on kuitenkin tracon ja sinne olen itse tulossa. Olen joutunut vaihtamaan ja miettimään cossisuunitelmiani. Päätin sittenki, että laitan vanhan cossin mitä olen muokannut traconiin. Eli Homestuckin Jade, joka on aikasemmin näkynyt blogissani. Kysyn nyt, että ketkä kaikki ovat tulossa traconiin? Tiedän, että blogiani lukee myös ihmiset keitä kiinostaa noh samat asiat niin kuin minuakin. Traconin suunitelmiini kuuluu pitää hauskaa, mennä katsomaan ystävääni osallistumista cosplaykilpailuun ja tavata reilusti uusia ihmisiä. Kerron nyt valmiiksi, että tulen varmaan pitää pikkuista taukoa blogiin kirjoittamisessa. Viime ajat on ollut raskaita ja tulen muutenkin kotiin aina niin myöhään väsyneenä. Vaikka kaikenlaisia ideoita olisi kiva kirjoittaa blogiin niin taidan nyt jättää sen myöhemmälle ja lepää viellä ennen, kuin ensimmäinen koeviikkoni alkaa. Seuraavan kerralla lupaan olla virkeä ja seuraavassa postauksessa saattaa tulla kunnollista asiaa. Jääkämme odottamaan sitä~!



2 kommenttia: