lauantai 12. heinäkuuta 2014

Oon 100% onnellinen

Oon ollut viime aikoina hyvin onnellinen. Vaikka välillä on ollut synkkiä päiviä ja öitä, jolloin ajatukset vaan pyörii päässä eikä silloin nukahdakkaan heti. Mä nyt tässä luettelen asioita, mitä oon tehnyt kesällä tai on tapahtunut. 
  • Olin mahtavimmassa Desuconissa. Menkää kattoo vaikka Siirin video, niin voitte bongaa mut sieltä (oh god, kuinka väsynyt mä oon ollut silloin ja kuinka vinosti mun peruukki on pääs....). Sen voi katsoa TÄSTÄ.
  • Oon tullut siihen tulokseen, että horoskoopit on nykyään hirveen tarkkoja...
  • Oon tavannut tänä kesänä niin paljon uusia ihmisiä ja oon ollut siitä niin iloinen.
  • Minulle on sanottu tänä kesänä paljon ihania ja söpöjä asioita, jonka jälkeen olen tuntenut itseni arvostetuksi.
  • Minulle on tarjottu palveluksia ja ruokaa, kun olen sitä tarvinnut.
  • Olen pitänyt hauskaa Pietun kanssa ulkona juoksentelemassa kaikkialla Järvenpäätä. Hänen kanssa näin ensimmäistä kertaa kunnolla auringon nousun ja autiotalon. Pietu selittää blogissaan aika hyvin, mitä tapahtui yöllä ja kuvasi muutenki kivan videon joten menkää TÄSTÄ sinne katsomaan. 
  • Oon viime aikoina nauranut kauheasti ja myöhemmin joskus iltaisin halunnut itkeä onnesta. 


Tässä oli nyt lyhyt postaus onnellisuudesta. Kuulemma koulutki alkaa kuukauden päästä ja arvatkaa jännitääkö? No kyll vitus. En voi vielkään uskoa, että pääsin Torkkeliin. TORKKELIIN! Jännittää päästä tutustuu uusin ihmisiin. Naurattaa muutekin kaverin mainitsema asia minulle, että hänelle Torkkeli kuulostaa Tylypahkalta. Ehkä mä oon sittenki menossa opiskelee taikuutta enkä taidetta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti