torstai 10. heinäkuuta 2014

Olen saapunut sivistykseen



No vihdoin mä kerron, mitä kaikkea hölmöä tapahtui mökillä. Mulla on kyllä aika paljon muutakin kertomista täällä, esim. yöseikkailut ja minkälainen kesäni on ollut. 



No emme kavereitten kanssa polttaneet kertaakaan mökkiä, mutta ehkä hajotimme sohvan...älkää kysykö miten. Heitin mökillä talviturkin pois ja hyi helvetti se vesi oli ihan kauheen kylmää. Olin ottanut kameran mukaan mökille, mutta en ottanut yhtään kuvaa jos ei lasketa kännykän kuvia ja noh laatu on laaduton. Mökillä telkkari toimi ehkä pari päivää ja sitten se lopetti toimintansa, jonka takia kuuntelimme radiosta kaikkea. Hauskinta oli se, että öisin mökissä ei uskaltanut nukkua. Ovea ei voinnut laittaa lukkoon, jos aitassa nukkuvat heräisivät aikaisin. Yöt menivät ajatellen, että joku murhaaja saapuu varmasti pian. No murhaaja ei onneksi koskaan saapunut.




Totesin myös mökillä, että älkää koskaan laittoko mua navigaattorin näyttäjäksi. Kaupassa käynnissä oisi pitännyt mennä vaan noin 2 tuntia ja siihen meni 3 tuntia. Plus en osannut sanoa liikenneympyrässä mihin suuntaan mennä, joten tuli siinä vähän pyörittyyn :D Oli se kuitenkin myöhemmin mukavaa tulla kotiin mökiltä sivistykseen.
Jotkut ovat varmaan myös huomanneet, että sivulle on tullut uusi linkki. Se linkki vie askiin. Olen päättänyt kokeilla, että onko se sivu niin syöpänen kuin huhutaan. Sinne voi tulla heittämään kaikkea randomia jos ei uskalla tässä. Eli tästä menkää kysymään kaikkea.

Mites teidän mökkeily muuten? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti