perjantai 18. heinäkuuta 2014

NARSISTI


Mulla ei oo mitään erikoista kerrottavaa. Jotenki halusin postaa jotain, jonka takia postasin viikon vanhat kuvat tähän. Oon aika tyytyväinen näihin omalla tavalla, vaikka näistä tulee mieleen wannabemarttyyri... Ja tatatataa~! Olen päättänyt, että hankin lähiaikoina uuden lävistyksen. Päätin olla ilkeä eli en kerro minkä lävärin hankin vaan vasta myöhemmin kerron silloin, kun esittelen sen >:) Psssst. Kuunelkaa myös Sian kappale Chandelier kappale, koska oon kuunnellut sitä kuukauden ajan sitä ja oon rakastunut siihen. Jotenki se on niin jännä ja mielenkiintoinen. Jotkut on varmaan ehkä muuten huomanneet, että olen vaihtanut blogissa näyttönimeni. Enään siinä ei lue Helmikuun kakara, vaan oma etunimeni Jesmiina. Että vastaan sillä nimellä kommenteihin ja muihin sitten tulevaisuudessa :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti