keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Arjen odottaja



"Mä haluisin olla laiha, tieks sellane ihan timmi mun tulevien cossien takia."
"Hei ota suklaata "
 "joo vois. "
Tää on just tää mun tapa tulla timmiin kuntoon. Muutenkaan en ole viime aikoina tehnyt mitään erikoista, kun vaan hengannut kavereitten kanssa ja nauttinut kesälomien viimeisistä päivistä. Oon myös odottanut kauheesti, että arki alkaisi. Eli koulut alkais ja loma loppuis. Lomat on aina muuten kivoja, mutta jossain välissä ne tuntuu kestävän ikuisuuden ja sitten päivät menee lorvien koneella tai nukkuen hirveen myöhään. Musta on mukava ottaa välillä arjesta kiini, koska koulussa voi nähdä tuttuja joka arkipäivä ja nyt minun tapauksena pääsen tutustumaan uusiin ihmisiin, mikä on todella ihanaa. Arjen mukana saisin ainaskin itse sen unirytmin tasaiseksi.



      Enään ei ole montaa päivää, että tämä ihana arki alkaisi. Sitä ennen olisi mukava saada kellertävä tukka kuntoon, koska ei nyt tekis mieli antaa itsestään ensivaikutelmaan uudessa koulussa,että "hei olen Jesmiina aka Jesse ja minulla on kusenkeltaiset hiukset". Muutenki minun mielestä ensivaikutelman luominen on hyvin tärkeää. Siksi koetan olla silloin upean näköinen, jos tapaan uusia ihmisiä. Kuulemma, kun minut tapaa ensimmäistä kertaan vaikutan vakavalta tai viattomalta, mutta myöhemmin tutustuessa olen kaukana siitä. Huvittaa aina kuulla näitä erillaisia kertomuksia, mitä ihmiset ovat ajattelleet minusta ensitapaamisella. Siksi ensivaikutelmat kannattaa aina olla hyvä :D


Ps. Mulla ei ois näis kuvissa tekoripsiä. Tunnen itseni alastomaks...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti