torstai 12. kesäkuuta 2014

Toivottavasti tämä onni kestää pitkän ajan

Aloitin tämän kirjoittamisen kello 4 aikaan. Oon valvonut ja panikoinnut, että minne mä pääsen opiskelee. Oon vispannut mun jalkaa ja odottanu, että kello olisi kahdeksan. Lähdin puoli neljä ulos juoksemaan, että alkaisi väsyttää hieman ja saisin nukuttua. En tiiä auttoko se, mutta ois pitänyt ottaa kamera mukaan. Heitin nyt tähän kuvan minkä otin kännyllä. En todellakaan kuulu tähän massaan, joka omistaa älypuhelimen todella hyvällä kameralla...Nauttikaa laadusta, mutta ajatelkaa ton auringonnousun kauneutta. 


Myöhemmin heräsin kahdeksalta. Meni ikuisuus nousta, mutta menin koneelle ja avasin Torkkelin nettisivut. Selasin äkkiä listassa H-kirjaimen kohdalle ja katsoin, jos löytäisin sukunimeni. Mä löysin omani nimeni sieltä! Olisi tehnyt mieli huutaa tai jotain! olen stressannut jo vuoden ja nyt se on ohi! Pääsin lukioon johon halusin! Torkkeliin! Helsingin kuvataidelukioon! Toivottavasti muutkin ihmiset ovat päässet nyt halummiinsa paikkoihin, niin kuin minä! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti