maanantai 30. kesäkuuta 2014

Kesäni menee varmaan animen katseluun




Google tarjoaa Ryuokon


Olen tullut takaisin mökiltä. Oma mökkipostaus pitäisi tehdä pian, mutta se voi odottaa. Innostuin Tänään meikkaamaan itseni kunnolla ja kaivaamaan mustan pitkän peruukin esille. Paitsi yhdessä kuvassa olin ottanut peruukin pois ja laittanut hiukseni pipoon sisään. Silloin mietin, että miltä näyttäisin kaljuna. Kuulemma lesbolta, mutta mikään ei ole kauheempaa, kuin pitkän peruukin harjaaminen. Se on yksi syy, miksi en haluan cossaa hahmoja, keillä on pitkät hiukset. Cosseista puheen ollen. Olen vaihtanut suunitelmia traconin cossin suhteen. Ajattelinki sittenki cossaa Kill la kill:n Ryukoa, koska Ryuko on aivan ihana hahmo. Katsokaa Kill la kill -sarja, jos ette ole viellä katsonut. Katsokaa myös anime nimeltä Haikyuu!! Aivan mahtavan hauska sarja. Olen katsonut tänään melkein kaikki tähän saakka tulleet jaksot. Nyt taidan kuitenki paeta lenkille. Nykyään lenkkeilen joka toinen päivä ja melkein joka päivä teen vatsoja. Kaikki tämä vaan cossin takia... Ehkä must tulee tosi sporttinen, koska ainaskin tähän saakka olen itsekseni harrastanut liikuntaa innokkaasti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti