maanantai 23. kesäkuuta 2014

Elämme jänniä aikoja...


Tadaah~! Hiukseni ovat nyt vaaleat tai jonkin epämääräisen väriset. Tarkoitukseni on saada hiukseni ihan vaaleiksi, että voin myöhemmin värjää ne suloisen liilaksi tai ehkä pastellin pinkiksi. Saa heittää vinkkejä shokkihiusväreistä ja saa kertoa, miten saisin hiukseni viellä vaalemmaksi. Nooran blogissa oli kyllä myös hyviä neuvoja, mutta haluan kuulla viellä lisää. Tästä pääsette katsomaan ohjeita hiusväreistä, mitä hän kertoi. Minun pitäisi kertoa Desuconista ja Hypeconista, mutta tarvitsen kuvat viellä ja ne on vielläkin ystävälläni, joten saamme odottaa. Olin tuossa jonkin aikaa sitten Helsingissä katsomassa uudelleen tulevaa opinahjoani ja valitsemassa kurssivalintoja. Tein sen päätöksen vihdoinkin, mistä olen unelmoinut pitkän ajan. Valitsin espanjan kursseja, koska olen aina halunnut oppia espanjaa ja nyt sain tilaisuuden! Olen tällä viikolla mökillä ystävieni kanssa. Olemme vuokranneet mökin viikoksi ja koetan ottaa kuvia, mutta en kuitenkaan lupaa erikoisia kuvia. Toivottavasti emme polta mökkiä... 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti