keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Otsikko....

Huomatkaa luova otsikko ja ihana tauko oli täss myös, mikä johtui koulusta ja laiskuudesta. Myöskin tavallinen arki kutsui minua. Kerron kuitenkin pikkuisen, mitä  on viime aikoina on tapahtunut:
  • Olen ottanut aurinkoa tervetuloa melanooma
  • Kuumat teet on kaatunut päälle useasti
  •  Olen itkenyt, mutta nauranut samaan aikaan.
  • Olen ollut väsynyt.  
  • Olen himonnut turkistakkia vaikka kesä lähestyy
  • Käytän vieläkin villasukkia ja en osaa luopua niistä
  • Olen stressannut jatko-opintojen suhteen. 
  • Olen alkanut tykkäämään kehostani enemmän, vaikka jalat näyttää olevan vaan luuta ja nahkaa. 
  • Olen tavannut uusia ihmisiä
  •  Olen ollut onnellinen 


Olen myös naurannut viime aikoina hyville vitseille ja huonoille vitseille. Jotkut vitsit, mitä olen kuullut ovat myös välimaastoa. En tiedä enään mihin kategoriaan tämäkin vitsi kuuluu, mutta sillä ei taida olla väliä. Vitsi meni jotenkin näin, muistan kysyneeni miten seiskaa pelataan. Sain vastaukseksi " Siin kisataan, että kuka saa aikaseks crazymmän teon ett seiska lehdistö tulee". Nauran vieläkin sille, vaikka sokerhumala on loppunut kauan sitten.



Viikko enään kesälomaan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti