lauantai 31. toukokuuta 2014

Nyt se on ohi.

Peruskoulu loppui. Suvivirsi laulettiin ja sain nieleskellä itkua. Todistus oli siedettävä, mutta toivon että pääsen haluamaani paikkaan. Ilokseni sain aktiivinen tukari stipendin. Se oli aika tärkeä asia minulle, koska tukarina olo on ollut parhain osa mun elämässä ja kun saa '' työskennellä'' nuorten kanssa. Uteliaille voin sanoa myös, että stipendissä oli 30 euroa rahaa. Nyt saan miettiä 12 päivän ajan, että mitä tulevaisuudessa tulee tapahtumaan. 



Tuun ehk kaipaa näit muijii kunnolla. Kuvan pöllin Sofialta.


4 kommenttia:

  1. On nii outoo kattoo kun kasvot on nii lasten kasvot viel, sit ku kattoo vaatteita nii on liianki aikuista pukeutumista... Outoo kun sekotetaan nuoret +25 aikuisten vaatteisiin.... Kauniitahan te kaikki ootte mutta tuo pukeutuminen pistää silmään huonolla tavalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo mä oon aina ollut tällänä babyface naamaltani. Plus kaikki ovat pukeutuneet omalla tyylillään, jotka ovat minun mielestä ihan tavalliset juhlavaatteet. Eihän kaikkia voi mielyttää, mutta ei se mitään. Itsensä takia sitä pukeudutaan :))

      Poista
    2. Kuulun itse tuohon nuorempaan ikäryhmään, enkä oikein jaksa ymmärtää, että miten nuo vaatteet on suunnaatu vain yli 25-vuotiaille. Otetaan kaiken lisäksi huomioon, että myös vasta valmistuvat ylioppilaat jäisivät kyseisen ikäryhmän ulkopuolelle. Joten kysymykseni kuuluu minkälaisiin vaatteisiin itse pukisit 16-24 vuotiaan tyttäresi sitten? Varsinkin kun yksikään kuvan kaula-aukko ei ole mitenkään syvään uurrettu ja mekkojen tyylii on sitä mitä jok' ikisestä kaupasta löytyy.

      Poista