maanantai 26. toukokuuta 2014

Jesse-setä neuvoo


Mä sanon tän kaikille, että juokaa koko ajan ja käyttäkää sitä aurinkorasvaa, koska kesä. Olen jo itse palanut olkapäistä ja se ei ole mukavaa. 


Kävin myös launtaina iskäni kanssa lintsillä. Oikeistaan mulle vaan soitettiin aikasin aamulla ja puhelimesta kuului "Lähettäiskö lintsille!?". Mä taisin vaan mumista ja nukuin vartin viell. Sen parintunnin jälkeen me lähdimme junalla kohti Linnanmäkeä. Miss oli kauheen kuuma. Kun jonotimme rakettiin istahdin hetken, kun nousin korva meni lukkoon ja äänet alkoi kadota mun ympäriltä plus alkoi heikottaa. Hetken päästä menin takaisin istumaan ja näkö alkoi mennä. Kun.pääsin rakettiin tunsin oksettavaa oloa, vaikka oikeasti rakastan rakettia. Laite lähti liikkeelle olo helpottui, kun tuli viileää, mutta kun laite laskeutuu avasin silmät. Ainoa asia , mitä näin oli punamusta pikseliä ja taisin varmaan tuijottaa paniikkisesti käsiäni, että saisin jonkun tolkun. Kun pääsin maankamaralle kaikki pimeni. Sokeana aloin kävellä nopeasti kohti vessaan ja hetken päästä näkö alkoi tulla hitaasti esille, minkä jälkeen heikotus oli jatkuvasti matkassa. Toi oli ehk karmein asia, mitä mulle on tapahtunut. Mulla ei oo vieläkään mitään hajua, mitä se oli. 
Viime kesänä ja nyt! 

Mä eksyin kattoo vanhoi kuvia ja olin ett holy shit! Mun hiukset on kasvanut! Toi ryhtikin on kans hieman parantunut (ehkä) ja henkisesti oon (ehkä) kasvanut tohon aikaan verrattuna. Mä voisin vaikka sanoo, että olen oppinut tosta ajasta meikkaamaan enemmän. Mä en enään niin paljon käytä silmälasei ja kulmatkin on paremman näköiset, vaikka niitä ei näy nykyään. Järkytys viellä jatkuu. Päädyin lukemaan pitkästä aikaan horoskooppeja, vaikken uskokkaan niin 100% tavalla. Tämän päivän kalojen horoskoopissa luki:
 Elämässäsi on tapahtunut muutaman vuoden sisällä paljon kivoja käänteitä, voit myhäillä niitä jälkikäteen. Muutenkin elämä hymyilee sinulle aivan huikealla tavalla. Jännää sanon minä :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti