tiistai 8. huhtikuuta 2014

Neiti harmaa

Siitä on niin pitkä aika, kun tein Homestuckin Kanaya meikit. Jotkut on joskus kehuneet, että saan kasvomaalin tasaiseksi. No asiasta voi aina keskustella. Olen myös saannut kuulla jänniä juttuja, kun olen coneissa käynnyt cossaten Kanayaa. Kerran matkalla ratikassa pikku poika huutaa '' Kato äiti, lohikäärme ja sillä on viel sarvet!'' ja osoittelee mua :D Joku mies/nainen (henkilöstä, ei saannut oikein selvää) pyysi kerran lupaa ottaa kuvaa ja kehui, että harmaa iho sopii minulle. Heh, nämä ovat ehkä huvittavimpia asioita, mitä olen kuullut.
Alan jossain välissä tekemään Ballgown dreamer Kanaya cossia. Tämä tarkoittaa, että tulee paljon tylliä, helmiä, kankaita, pitsiä ja köyhempää oloa. Onneksi saan hieman inspiroida puvussa, eikä minun tarvitse tehdä täysin samanlaista. Noin puoli vuotta enään aikaa saada tämä traconiin, jossa tulee olemaan iso ryhmäcossi seurue.

Google tällä kertaan tarjoaa.
Osa ryhmään kuuluvat hahmot. Google tarjoaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti