sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Banneri saapui teidän elämään


No mulla pari päivää sit katos banneri, kun koetin tehdä sellaista uutta ja lopulta suutuin koko blogille, että päätin jättää sen bannerittomaksi (onks toi ees sana...). Ystäväni Marjut teki sitten lopulta mulle bannerin. Nyt me voidaan sitä katsoa ja ehkä hieman ihailla.
Olin viikonlopun maalla sukulaisten luonna ja kävin kuvailemassa luontoa, mutten naamaani. Ehkä julkaisen luontokuvat myöhemmin, koska Roosa ilmoitti saanneensa kuvat koneellensa ja lähetti ne minulle. Lisää erillaisia Mikasa kuvia. Tiistaina otan sitten erillaisia kuvia, että odottakaa vaan tiistai iltaa. Ai niin! Wow kuinka paljon oon jo saannu lukijoita ja katselumääriä, kun huomioidaan fakta etten ole mainostanut blogiani facessa tai missään muualla. Kiitos ihmiset kun olette lukijoitani! 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti