sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Voin olla enkelisi, mutta haittaako jos siipeni ovat taittuneet?

Lunta vaan sataa, mutten anna sen vaivata. Jotenki olo on energinen ja olen suuresti onnellinen. Olen suunnitellut, että alotan varmaan lähi aikoina lenkkeilyn. Keksin tämän idean ainostaan siinä mielessä, että säälittävät surkeat lihakset saisivat kuntoa. Mikään kevätlaihutus ei ole todellakaan tullut mieleen. Olen sen sijaan syönnyt kaikkea, niin kuin jokin nälkäinen peto olisi herännyt sisälläni ja haluaisi jatkuvasti syödä. Viime aikainen pirteys voi johtua myös siitä, kun päätin että otan joka aamu multivitamiinit ja varmaan pian eli heti kun olen hankkinut kalanmaksakapseleitten syömisen myös. Olen varmaan ainoa ihminen, joka tykkää niistä :D 
siivet vähän taittuneet
Tilasin ebaysta ihanan repun, jota olin kuollannut pitkän ajan ja vihdoinki se reppu on minulla. Se on niin suloinen ja sopii minun mielestä mulle. Antakaa minulle myös pisteitä, koska en omista peiliä lähellä pistorasiaa joten jouduin suoristamaan hiukset tabletin etukameralla....

aika muikee ilme


Mitä ens kerralla kirjoittais?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti