tiistai 4. helmikuuta 2014

Kaunis, kauniinpi, kaunein

No mun oli tarkoitus meikata tänään ja ottaa kuvia itsestäni. No aika meni siivillään ja luonon valoa ei enään ollut. Kaikki kuvat jotka otin sisällä näyttivät siltä, että sairastan omituista keltatautia. Ajattelin sitten kertoa, mistä minä pidän ihmisten ulkonäöstä eli minun kauneusihanteet. En nyt kerro tässä kaikkia kauneusihanteitani, koska siitä tulisi runsas lista joten saatte tyytyä tähän määrään. Kaikki kuvat ovat tumblrista.

Itse en jumaloi laihuutta. Joskus saatan ihastella omaa kehoani, koska en nää syytä inhotakkaan sitä. Vaikka joskus minua ällöttää oma laihuus ja luitten näkyminen, kuten esim. solisluut. Muut ihmiset ihanoi solisluita, mutta minä pidän niitä hieman kauheina. Inhon joskus jalkoja, koska kaikissa jaloissa on vaan jotain ällöttävää. Koetan nyt sanoa, että ihminen on kaikista kaunis, silloin kun omistaa hieman lihaa luitten päällä tai on itsevarma itsensä suhteen ja osaa olla ylpeä kehostaan. Se on sitä oikeeta kauneutta, mutta myös rakastan ihmisten silmiä. Usein, kun katson kuvia niin katson silmiä. Jos joku kiinostaa minua jollain tavalla, silloin katson häntä silmiin. Rakastan omia metsänvihreitä silmiäni, joista tulee mieleen metsän sammal. Rakastan ruskeita silmiä, joista tulee mieleen koiran katse. Rakastan sinisiä silmiä, joista tulee mieleen talven aamut. Rakastan varsinki silmiä, mitkä on isot. 
Jumaloin myös ihmisiä, jotka osaavat meikkaa kunnolla tai omistaa pitkät ripset.



Rakastan myös erillaisia hiuksia, joissa pituudella ei ole väliä, koska pidän lyhyistä ja pitkistä hiuksista. Olen kaatelinen niille ihmisille, keillä on siniset hiukset löysällä nutturalla tai ylipäätänsä ihmisiä keitten hiukset ovat nutturalla. Lyhyetkin hiukset ovat myös ihania, omistin kesällä aivan lyhyet hiukset, mutta kyllästyin niihin. Joskus kuitenkin salaa katselen ihmisiä ja haaveilen taas lyhyistä hiuksista. 



Tatuoinnit ja lävistykset on myös ihania, mutta ne eivä kuitenkaan sovi kaikille. En muutenkaan tykkää ideasta,että kun otetaan tatuointi ilman syytä tai '' no mä nyt halusin tälläsen rotan mun tissiin''. Oon sitä mieltä, että tatuointi on heti kiinostavampi jos siihen liittyy jonkinlainen tarina. Sehän on ikuinen iholla. Pidän myös venytyksistä, mutten ole ottanut sellaista, koska se ei ole oikein minun tyyliini. Ehkä joskus sellainen voi luikerrella minun korvaani tulevaisuudessa ja tehdä oman rakosen itselleen korvaani. Haluaisin myös kaksihaaraisen kielen. Olen aina halunnut sellaista, mutta olen kuullut että päät pitäisi joka aamu repii irti toisistaan, koska se umpeutuu niin nopeasti. Urbaanilegenda? Ken tietää...


On olemassa asioita, mistä myös pidän ja joista saa ainoistaan kiittää geenejään. Kuten pisamat, korkeat poskipää, kaunis ihonsävy esim. kalpeat ihot ovat myös kauniita. Lainekkaat luononkiharat on myös ihanat. Nenät on myös sulosia! En tiedä miksi, mutta nenät on tosi sulosia.
   

Teidän kauneusihanne? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti