tiistai 11. helmikuuta 2014

Katso ylös äläkä alas

En ole hetkeen kirjoittanut blogiin mitään, koska päivät ovat olleet niin tavallisia joten miksi niistä nyt alkaa kirjoittaa. Viikonloppuna teki mieli ottaa kuvia ja kirjoittaa, mutta en ollut pakannut kameraa mukaani jäkeen. Olin ajattellut pyhittää tämän päivän kuvaamiselle, mutta luovuin ideasta. Koulussa alkoi ahdistaa, koska yhteishaut. Pelkään etten pääse torkkeliin. Yritän epätoivoisesti päästä sinne, mutta pelkään ettei ennakkotyöni ole omaperäinen. Pieni ääni huutaa päässäni, että pääsen sinne ja toinen ääni huutaa päässäni, että turhaan minä yritän. Haluan päästä sinne, koska itse paikka tuntuu oikealta. Siinä paikassa on vaan jotain, mikä tuntuu niin oikealta. Myös ihmiset on niin mielenkiintoisen näkösiä tyyliltään. Heillä on omaperäisyyttä ja he ovat niin kauniita/komeita. Pelkään kuitenkin, että en pääse sinne. Muutenkin haluan aina opon tunnilla juosta pois luokasta ja mennä muualle suremaan ahdistusta. Olen myös käynnyt katsomassa muita lukioita ja päätin että en halua jäädä ainaskaan Hyvinkäälle. Kaikki oli niin harmaata ja ihmiset myös harmaita. Paikka jotenki koetti tukahduttaa minut, jolloin tajusin viellä enemmän haluvani torkkeliin tai ainaskin haluan muualle. Olen kuitenkin päättänyt, että en ala tämän enempään rypemään itsesäälissä, koska se ei ole hyväksi minulle. Yritän nyt nostaa katseeni ja annan äänen huutaa päässäni, että minä pääsen torkkelin ja jos en niin jonnekki parempaa, koska ei se maailma siihen kaadu! Elämänohje minkä myös suosittelen kaikille on, että kaikessa pahassa on aina hyvää. Olen muuten ajattelut, että esittelen joku päivä minun kaikki 7 peruukkia (pari tulossa lisää) ja ajattelin myös ottaa pian kuvia tauluni työvaiheista. Lukijat voivat kysellä minulta jotain, antaa vaikka haasteita tai ehdottaa ideaa, mistä kirjoittaa ensi kerralla :)


2 kommenttia:

  1. SÄ HAET TORKKELIIN! :3 oi mikä ihana uutinen! En tiiä mikä tän vuoden pääsykokeen aiheena on mut oon oikeesti valmis auttaa sua jos oikeesti tahot sinne (vink vink tuu vaan oikeesti repii mua hihast tai puhumaan facessa). Se olis kyll just sun näköinen paikkaja sull on hyvät mahikset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nauran tolle sun ihanalle reaktiolle xD mutta kyllä olen hakemassa sinne taivaaseen ja tän vuoden pääsykokeen aiheena on sukellus tuntemattomaan mihin olen keksinyt ihan hyvän aiheen joka pitäisi toteutta kunnolla, mutta mä voin vaikka repiä sun jalan kun tarvitsen apua :DD ja heh en oo viel pyytänyt sua facess kamuks.

      Poista