sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Rautainen hymy

Kävin lauantaina pet skullessa hankkimassa JiiVeen ja Nicholaksen kanssa läväreitä. Olin ainoa ensikertalainen, jopa JiiVee virnisti minulle ja  kysyi jänniitäkö minua? No totta helvetissä jännitti! Päätin ottaa ensimäisenä lävistyksen. Ensimmäisenä ajatuksena päähän purskahtaa, että ei helvetti kohta sattuu. Odotin kipua, mutta se sittenki vaan kirpaisi. Rakastuin heti näkemääni. Kuinka ihana lävistys, eikä edes satu! No myöhemmin on mukava todeta, että koru on liian iso. Viikon päästä taas uudelleen Helsinkiin vaihtamaan.

Siinä mun smiley lävistys

2 kommenttia:

  1. Haastoin sinut:)

    http://miranilsix.blogspot.fi/2014/01/blogin-ensimmainen-haaste-suoritettu.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eih hui kauhia :OO oon hieman kökkö tommosiss haaste jutuis mutt teen kuitenkin :DD

      Poista