tiistai 28. tammikuuta 2014

Oh deer

Rakastuin tähän kuvaan.
Ensimmäinen sana on, että wow näyttääpä mun silmät vihreiltä. Usein ihmiset ensimmäisemmät ajattelee, että omistan ruskeat silmät kun näyttää niin paljon aasialaiselta ja joilekki ihmisille sen on järkytys kuulla, että olen täysin suomalainen.
Päätin kokeilla peurameikkejä, vaikka tänään olikin päivä kun kaikki tippuu käsistä. Ongelmia oli myös tehdä vähäisillä meikkivarustuksella ja talossa ei löytynyt hyvää paikkaa, missä olisi ollut peili. Jossain välissä meni hermot joten laitoin vihaisena toisen silmän mustaksi eyelinerilla ja hetken päästä, kun olin tarpeeksi vetänyt henkeä sisään ja ulos jatkoin tekemällä toiselle silmälle samoin. Lopputulos oli hyvä kaikesta äksyilystä huolimatta. Hankaluus oli tehdä toi huuliviiva, kun smileyn koru tuntui huulessa :D ja nenästä ei kannattakaan puhua. 

Muutenkin rakastan peurameikkejä. Harmittaa, kun en omistanut sarvia tai sopivia korvia tätä varten, mutta kukkakruunu korvasi sen. Teen muutenkin nyt kuvataidekoulussa maalausta näyttelyä varten, jossa tulee olemaan peuranainen. Peura on muutenki aika insiroiva eläin minulle, koska ylväät sarvet ja söpö häntä. Minua muutenki pyydettiin, että tekisin taulun vanhoihin kehyksiin. Kehykset ovat isot ja niissä on kulunut hopeanharmaa maali. Oisin voinnut tehdä jotain muutakin mutta halusin tehdä taulun, jossa olisi kaunis peuranainen jonka hiuksissa olisi kukkasia ja taulusta tahtoisi tulla ulos peuran sarvet kukkasiineen.  Näyttelyn aihe on tehdä vanhasta uutta ja olen nähnyt että joku ryhmä on maalannut nojatuoliin auringonlaskun.


hups, koru vinos 



2 kommenttia: