tiistai 21. tammikuuta 2014

Conikrapulaaa

Jade Harley hahmo ketä cossasin. 
Ulkona näyttää siltä, että kuin joku olisi ottanut siveltimen ja maalannut kaiken mitä ulkoa löytää valkoiseksi, jonka jälkeen ripotellut pienesti glitteriä. Tätä kaunista näkyä, katsoo mieluiten sisällä teen kanssa. En ole talvi ihminen ja inhotti kun viikonloppuna oli kylmä, mutta yukicon oli aivan mahtava coni! Sisällä oli onneksi lämmin ja oli mukavaa väkeä. Ihmiset tuli ottamaan paljon kuvia cossistani ja kehumaan sitä. Kehuja tulee myös lisää tumblrissa, mistä olen hyvin iloinen c: ! Perjantaina viellä ompelin cossimekkoa eikä se tullut täydellisesti valmiiksi, mutta hyvä kuitenkin ja jatkan sitä myöhemmin. Heti, kun mekko oli tarpeeksi valmis niin hyppäsin junaan ja matkasin Helsinkiin, missä sitten minua odotettiin jo. Olin koko viikonlopun yötä Saralla ja menimme lauantaiaamuna hieman myöhässä coniin, koska kumpikin oli liian laiskoja heräämään aikasin aamulla. Coniin tulimme ja hetken päästä oli ihmisiä pyytämässä lupaa kuvaamaan. 




Valitettavasti nyt ei ole hyvää kuvaa minun tapponilkkureista. Harvoin käytän pituuteni takia korkoja, joten en ole tottunut kävelemään korkkareilla vaikka niitten perään kuolaanki. Nilkkuroissa oli noin 10 sentin kapenevat korot ja alkuun kävely oli ihan okoota, mutta kun kävelee jatkuvasti yli 6 tuntia niin jalat alkaa huutaa hoosiannaa. Vaikka kuinka väittelin illalla etten tarvitse toisia kenkiä (omat vaihtokengät Saran luonna) ystäväni päätti lainata kenkiä minulle.
Näin myös conissa Rose shockin ja voin sanoa, että palvon tuota naista. Hänestä on tullut yksi elämäni roolimalli ja sain melkein kauhean kohtauksen kun näin hänet. Kaikki sanat mitä olin ajattellut sanoa hänelle katosivat päästäni ja kaikki mitä päästin ulos oli varmaan ujoa piipitystä, missä kerron hänelle että olen hänen faninsa. Nolotti se hieman silloin, mutta ilahduin kun sain häneltä halin ja sillä sekunnilla teki mieli alkaa itkeä onnesta.Yksi unelmista oli toteutunut. Näin myös tosi paljon Shingeki no kyojin cosseja ja nyt minulla on kauhea himo tehdä oma cossini valmiiksi siitä sarjasta. Ehkä joku päivä matkustan Keron ja Miran luokse Lapin lähettyville tekemään cossia heidän kanssa. Muutenki vietin heidän kanssa suurimman osan ajasta conista upeassa pukukopissa, missä tuli kaikki hauskimmat ja epämääräisemmät läpät eikä niistä sitten kannata enempääkään puhua :DD Laitan nyt tähän hieman kuvia conista.



vähän väsynyttä menoa illalla...





Sunnuntaina Yukiconis oli todella rauhallista varsinki jos istui taidekujalla. En saannut myytyyn mitään, mutta asia ei haitannut minua lainkaan, koska olin osannut odottaa sitä. Taidekujasta jäi hyvä muisto, koska kehuja oli tullut kuitenkin. Viime aikoina on oikeistaan tullut niin paljon kehuja, etten pysty hallitsemaan tätä omituisen mukavaa tunnetta. Jalat oli viellä edellisestä päivästä kipeet joten päätin pukeutua silloin sunnuntaina ihan tavallisesti, koska väsymys voitti minut joten en vaivauntunut laittamaan cossia. Harmillisesti sunnuntai meni todella nopeasti ja kaikille ihmisille piti sanoa hyvästit. Nyt tekis mieli päästä takaisin coniin tai näkemään ihmisiä.


Mielipiteet cossistani? c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti