tiistai 17. joulukuuta 2013

Väsymys iskee


Toivottavasti te muut olette terveitä. Toisin kuin minä, joka on niistellyt aivojansa pihalle ja yskinyt keuhkonsa ulos. Viisaat varmaan tajuavat selvästi, että olen kipeä. Viime aikoina myös väsynyt ja nyt kerron, mitä kaikkea outoa/tyhmää/epämääräistä olen tänään tehnyt. Tänä aamuna laitoin melkein teepussin leivänpaahtimeen leipien sijasta, keitin vettä ilman vettä, laskin matikan tunnilla laskin laskuja väärin, koska katsoin huonosti. esim 20 oli silmissäni 29. Luin irrotettavan ellipsin pari kertaa väärin, jonka luin jatkuvasti irrotettava lapsi. Tämä mietitytti pitkän ajan. Olin myös lyönnyt pääni bussin oven yläkarmiin, koska en katsonut portaita. Väsyneenä sattuu kaikenlaista jännää. Pari kuvaa itsestäni laseilla ja tollasella ihanalla haalarin kaltaisella mekolla. Oon aika tykästynyt siihen, vaikka siitä tulee mieleen tarhatäti. Seuraava postaus tulee kertomaan sitten matkastani ulkomailla. 

 
Hyvää joulua ja pysykää terveinä! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti